Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 særiøst..jeg begynnte og bekymre meg for spira imagen når den var 2mm stor...tenk på hvordan det blir når jeg har fødd da...jeg tok ultralyd for en uke siden,var litt over 13 uker da..og hjerte slo og alt var fint,og jeg har ikke hatt noen form for blødninger eller smerter hitill,egentlig ikke noen plager heller,så jeg ville bare dra på ultralyd for å bekrefte at alt var iorden,og det var det,jeg er bare en av de heldige som har et enkelt svangerskap sa legen...men nå har jeg fått innkallelse til den ordinære ultralyden om en mnd...og da begynnte tankene og spinne igjen...enn om hjerte ikke slår..enn om at de finner noe skikkelig galt..ahh...blir så lei...er det virkelig normalt og bekymre seg slik...??
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Hei hei.. Det er helt normalt å bekymre seg, kjenner det er en tanke bak i hodet hos meg hele tiden som er veldig redd for at det er noe galt.. Jeg har vel også det som betegnes som et enkelt svangerskap... Jeg ringte forrige uke til jordmor for å bestille time for å høre hjertelyd, hun hadde ikke ledig før 16.mars... Og det er jo bare et par uker før jeg skal på ordinær ul.. Er veldig redd for at det ikke er noe hjertelyd... Men som alle de som har barn fra før sier til meg, så skal jeg ikke bekymre meg, derfor har jeg ikke gjort noe med det.. =) Ps. Er forresten i uke 14 nå
Regnbuemor til 2 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Det er veldig normalt og bekymre seg slik:) Jeg startet med sånn bekymring da lillejenta vår var et kryss på en clear blue test, og har vært sånn siden!!!! Til og med om natta! Er 25+4 nå, og jeg har de ekleste drømmer. Tror at alt som kan gå galt , går galt! Men det gjør jo mest sannsynlig ikke det. Prøv og senke skuldrene litt. Det er bedre for deg, babyen, og dine omgivelser:) Detta ordner seg. Lykke til!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Er inne å sniker litt ,men det er helt normalt å bekymre seg! Jeg bekymra meg å for alt mulig ,men det er bare å ta en dag av gangen! alt er som regel i orden.. Det er nokk morsinstinktet som trer i kraft:-).. Trudde når jeg kom til neste trimester skulle ting bli bedre ,men man har alltids et eller annet å bekymre seg over, er vell sånn det er å bli mor! Men prøv å slapp av og ikke stress så mye med det! Best for det og den lille ja:).. har et lett sv og er kjempe gla for det.. nyt den voksende mage og lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Er det normalt og bekymre seg sånn?Ehhh,nei!Ikke så lenge du ikke har hatt noen form for blødninger ol....
Entil? Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 selfølgelig er det normalt å ha bekymringer,det er jo som noen sier over her,det er jo bare morsinnstinktet som settes igang...men kanskje ikke det ligger naturlig for deg...
**My little Miss drama and I** Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Kan ikke dy meg ,men dumme anonyme svar er jo sef på alle trimesterne!! hoff synes synd på dere som gidder å svare sånn dritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå