fult hus:) Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 nå som jeg er alene me juior skall ikke faren ha pappa perm.. men får jeg ta den permen? junior er jo for liten til barnehage enda..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Dersom du og faren er enige om dette kan du ta all permisjon alene ja....
fult hus:) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 men den pappa permisjonen, e ikke den spesielt forbeholdt pappan da egentlig? veit at om vi hadd bodd sammen hadd æ ikke kunna tadd den.
ayla05 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 jeg fikk hele permisjonen alene. automatisk faktisk. men jeg var alene da snuppa ble født også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå