Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til en førstegangsfødende - str Small.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper på H&M, -de klærne jeg har blitt mest fornøyd med, iallefall!

gode basisplagg som ikke koster alt for mye.

har også kjøpt litt på barnas hus, men ikke alt jeg har vært fornøyd med. Feks så er magene i buksene så inmari svære, og det funker ikke så godt for meg som har så dypt bekken..

-men HMbuksene syns jeg er fine, har på meg ei nå, som har snøring rundt hoftene også, så ikke den glir ned når du setter deg!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Mamalicious-klærne, de er kjempeålreite i passformen og ikke er de så dyre heller..Fåes iallefall på babyshop her..

Skrevet

Jeg har kjøpt en del topper på H&M + på Vero Moda og B-Yong - så lenge det er noe som er langt eller vidt over magen går det greit. Har kjøpt Mama-Licious bukser - de er kjempegode! Myke og behagelige, stilige og billige. Forrige svangerskap brukte jeg vanlige bukser hele tiden, for jeg hadde så høy mage at alle buksene (som var lave i livet) gikk under magen, men denne gangen er magen lav, så da må mamma-buksene på:o) Har kjøpt et par bukser på H&M også, har faktisk mye fint der:o)

Skrevet

Du kan jo prøve nettbutikkene. www.nanima.no har mye billige klær. Det finnes jo mange andre nettbutikker også. Søk på mammaklær så får du de opp.

Skrevet

Foreløbig har jeg bare handlet mammaklær på H&M. Syns de har greie bukser og kjoler. Topper og singleter kjøper jeg hvor som helst bare de er litt lange=)

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i verken kvaliteten eller passformen på klærne på H&M, jeg, og heldigvis har vi en mammatøybutikk i nærheten så jeg har handlet der. De har både mama-licious og 2wear + noen andre merker. Mye å velge i og OK priser. Det er i hvert fall ikke dyrere enn på HM!

Skrevet

Polarn O. Pyret.

Laredoute.

H&M.

Mamalicious (skrives det sånn) på Vero Moda butikk her jeg bor.

Skrevet

hei:) e lita og tynn, og har en liten mage, men har et par bukse fra H&M som æ bruke, så bruke æ for det meste toppa og overdela fra Vero moda/only etc. bruke også en del joggebukse, funke fint egentlig:)

får da ikke lenger på mæ jeans:/ brukte det ei god stund i begynnelsen, har alltid trudd at æ ikke sku få dem på, men va lav på live så det gikk no:b

lykke te;)

Skrevet

Jeg har bukser fra mama-licious. Kjempegode, og billige!

Bruker noen lange topper fra only, men de begynner og å bli litt "feil" fasong på.

Har kjøpt noen singleter og gensre på h&m og lindex.

Syns h&m klærne var store i størrelsen. Er medium til vanlig, og svømte i en medium genser jeg kjøpte der. God plass til magen forsåvidt, men stor rundt armene.

Ville kanskje valgt xs hos h&m hvis du er small til vanlig

Skrevet

Jeg har kjøpt noe på H&M, noe på Lindex og noe fra Mamalicious på Mammashop...(www.mammashop.net) Er kjempefornøyd m klærne fra mamalicious...de er utrolig fine og trendy...

Skrevet

Jeg var på Exit forleden dag, der har de mye fint. Bl.a disse mamalicious-klærne mange snakker om. Ellers har jeg kjøpt undertøy på kappahl. Og så fant jeg ei bukse på H&M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...