Thea og Erle Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Sitter hjemme med snufsete barn og null motivasjon til å sette igang med helgerenjøringen. Hva gjør dere da?
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Har begynt å pakke til å reise på fjellet i morgen, hvis vi kommer oss opp.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Minst mulig... Men har vært på jobbsamtale hos sjefen i dag. Jeg skal snart begynne å jobbe igjen, og har ønsket meg nye utfordringer. Og det skal jeg få - Spennende!!
mams74 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Hater den norske vinteren og gleder meg til våren...
2nj♥ Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Forbereder middag..... *føler seg veldig flink idag* Har lagd lasagne som er klar til steking. Satt deig til foccaciabrød, og laget salat. Skulle vel ha vasket litt også, men det får da være grenser på energi....
Johanne B Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 KJEDER MEG!!! Vil ut og gå tur i sol og varmt vær, men det kan vi visst vente på... møkkavær!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Hehe,ja...Hvor bor du Johanne B??Er du sykepleier?
krksk Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 kjedet oss inne idag.. ikke ork til ut i snøkavet i bergen idag..hører på norah jones og vasket litt klær.. venter på at pappen skal komme hjem så blir det handling til helga.. tenker tv kveld ikveld og noe digg mat.. gleder oss til vår og sol... det skal bli fantastisk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå