Gå til innhold

Væske fra brystvortene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere andre...

Når jeg la meg igår kveld merket jeg plutselig at jeg var våt på den ene brystvorten.

Kjente etter og beskyldte samboer for å "sikle" på dem..

Våknet engang i natt, og kjente det samme. Men da kan det ikke ha vært samboer, for jeg lå med ryggen til han.

Når vi sto på i dag morges, klemte jeg litt på brystvortene, og det kom litt væske ut av dem begge..

Noen som vet hva det er og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tidlig?

Er jo bare 15+5...

Takk for svar ihvertfall, og så kan jeg sikkert puste lettet ut om at alt er som det skal siden kroppen fortsatt gjør seg klar for å få barn...

Hvordan går det med deg, Linchen? Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg har hatt dette i 5 uker nå :) kommer alltid noen dråper hvis jeg klemmer på brystvorta.

Skrevet

Hmm....

Skjønner at jeg ikke er helt inne i dette ennå...

Har bare en liten bulk på magen og kjenner ikke noe liv ennå. Men kanskje det kommer noe snart? Har liksom så lyst å se gravid ut også, ikke bare "feit"

Skrevet

det er nok bare melkegangene som begynner å forberede seg..

blir på samme måte som med kynnere som forbereder/trener opp livmora til rier og fødsel..

ikke noe farlig,med andre ord..

kan være lurt å bruke en ammebh med innlegg,så slipper du uheldige flekker på klær og blandt folk..

=)

Skrevet

Takk for tipset hedwig...

Mine vanlig BH'r begynner å stramme litt, så jeg må nok investere i noen nye. Kanskje like greit å kjøpe amme-bh med en gang? Puppene kommer vel ikke til å vokse så mye mer kanskje?

Hvor mange str. har dere gått opp? Vanligvis bruker jeg 85C. Prøvde en i den str. om helgen, og fant ut at jeg må ha 90D antakelig.

Skrevet

noen av oss begynner bare tidlig:)

jeg begynte allerede i uke13 jeg. men er fremdeles ikke store mengder, (nå er jeg i 23.uke) så er ikke plaget med det enda.

Tenk som meg; vær stolt av alt det kroppen klarer å finne ut av på egenhånd! Hadde det vært meg som skulle styre alle disse mekanismene hadde jeg vel ikke tenkt på melk en gang, før babyen skrek og var sulten! hehe

Skrevet

hm, jeg har gått opp fra en 70/75b til en 80c... håper ikke puppene vokser noe mer nå, ser unormalt store ut på meg allerede!

Men vurderer for komforten sin skyld å gå opp til en 85... aiaiai, hvor skal dette ende..

Skrevet

Får ta meg en tur og handle ny BH jeg da.

Så kan jeg prøve den ut for så å kjøpe en til når den må vaskes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...