VinterSol+2 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 neida. fint for kroppen å trene. men du må kjenne litt ekstra etter i forhold til bekken og sånn. finnes egen gravidpilates å forholde seg til, spør instruktøren din:) Om du gjør det på egen hånd, kan du sikkert sjekke opp akkurat hva det er som du skal gjøre annerledes.. er noe med at balansepunktet forandrer seg og sånn etterhvert, men i 14uke så har du vel ikke fått så mye mage enda, så da burde det foreløpig gå helt fint:)
kri. Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 takk takk. nei ikke så mye mage enda.. er ikke i veien akkurat:)tenkte bare på om det er skadelig å trene magen mye. for det gjør jeg. trener hjemme
VinterSol+2 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 så lenge det ikke blir ubehagelig så skal det gå fint! Jeg trener mage jeg og, trener i vann. Men nå som magen begynner å vokse, så utløser det veldig fort kynnere og sånn om jeg trener for mye på de nedre musklene i magen, så jeg prøver å trene litt "oppover" omdu forstår:) Gjør utrolig godt for rygg, hofte og bekken, iallefall!
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Nei, ikke farlig. Men pilates er trening med utgangspunkt i kjernemusklatur i overkropp (mage og rygg). Etterhvert er det rett og slett ikke noe poeng i en del av øvelsene (mage) for de har ikke noen effekt. Magemusklene deler jo seg i ca 4/5 mnd. I tillegg kan det å ligge på mage/rygg bli ubehagelig jo større magen blir. Men dette er noe du må kjenne etter selv.
engutttil=) Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 vist du kjenne at noe e ont i magen så må du slutte me den øvelsen! eg trene sjøl step aerobick og spinning uten problem! det e bare at man kjenne etter heile tia! eg trene 1-3 gang i uka og eg e i uke 27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå