Gå til innhold

Vondt, vondt, vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hele kropeen.. hoster og harker i ett sett, og føler at jeg kommer til å kaste opp. Har ingen mat lyst, og hodet mitt kjennes ut som en tikende bombe - selv om jeg har tatt to paracet til morgenen, og to pinex for ca 30 min siden. INGENTING VIRKER!!!!

Sambo er på vei hjem fra jobb i militæret fordi jeg knapt nok orker å skifte bleie på småen... Burde jeg tatt meg en legetur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INFLUENSA..... (trenger ikke til legen for det, men veldig lurt at du får avlastning med babyen, for du bør vel holde senga) God bedring...

Skrevet

Høres ut som om du har fått influensa. Da skal du sykemeldes slik at barnet kan passes av far! For han trenger å levere bevis på sin jobb.

Skrevet

HVis hodet verker såå grasalt kan det jo være du har bihulebetennelse..også.. gjør det mer vondt om du har hodet ned...? trykk bak øynene el lignende... kan være fryktelig vondt...da er det fint med nesedråper, selv om nesa ikke virker tett... og vedvarer det, kan det jo være du trenger antibiotika...

God bedring, hilsen Lise

Skrevet

Vondt i pannen og bak ørene...

Skrevet

Goooood bedring =0). Men anbefaller ikke så mye smertestillende på så kort tid følg det som står på pakka.

Skrevet

Kom deg til lege, sørg for sykemelding slik at samboer kan ta over.

Spis C-vitamin, drikk masse varm te med honning i eller varm melk, kle på deg ull så du ikke fryser. Legg deg i senga og sov, konsentrer deg først og fremst om å bli frisk!!!!

La samboern ta over nå!!!

Skrevet

Skjønte ikke hvorfor jeg var anonym på hovedinnlegget... men men..

Var på legevakten i 3 timer, men kunne sittet der i enda 3.. Ligger i senga og har gjort d i hele dag.. Får prøve å spise litt nå.. Sambo er i hvertfall hjemme i dag, og i morgen blir han borte litt på kvelden.. Men blir lege på mandag...

Takk for råd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...