Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Spiser omtrent hele tiden! Har lagt på meg ca 12 kg hittil i svangerskapet...er 21+4 uker på vei......Har fått høre at jeg ikke har noe vondt av å gå opp så mye....men.....12KG!!!!?? Hvor mye veier jeg da når jeg er høygravid?????
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 ÅÅ du er ikke alene!!!!!!! Det var sånn jeg begynte å mistenke at jeg var gravid, fordi jeg plutselig måtte ha to brødskiver til frokost, og jeg kjente ikke igjen appetitten min.... Og jeg som aldri har pleid å spise før rundt lunsj... Og i løpet av en dag får jeg i meg mye sammenlignet med før altså.... Og jeg også gruer meg med tanke på hvor mye man faktisk kan veie når man er høygravid....sukk.... Jeg er i min 17 uke nå, og har gått opp 10 kg....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 åååå så godt å høre at det er andre her som er matvrak og har gått opp litt.. Jeg er i uke 25 og har gått opp 12 kg, sukk.....Føler liksom at de fleste her inne bare har gått opp et par kg, og jeg har gått opp en hel del!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå