MAE Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Hei! Dattra mi har alltid sovet gott om natten, somnet ca kl 19 og våknet runt 5-7 og fått pupp og da somnet om igjen. Helt siden hun var 1 mnd gammel. Nå har hun begynt å våkne mellom 1-2 og ska ha pupp!!! Er det mulig. Hun ger seg ikke for hun får pupp. Og jeg som er helt i borte ved den tiden orker ikke høre på noe skriking. Vann fungerer ikke og ikke smokk! Vad gjør man då? Kanskje skall legge til at hun vært litt syk forrige uke og da våknet mye om natten... kanskje det forsvinner av seg selv... Noen fler der ute som har samme problem??
moo Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Sykdomsperioden har nok skylden, tenker jeg. Fint at du har anledning å roe henne, vel?
MAE Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Ikke noe problem med at hun skall puppe men hun er slett ikke sulten da hun får 4 måltider om dagen... Enkelmetode men ønsker den helst ikke.
@nnemor Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Et godt råd er slutt med det med engang...vet det er vanskelig. Men gutten min begynte med det samme da han var 9 mnd. og jeg klarte ikke å få avvent det før han var 18 mnd. Det er du som bestemmer, og da må du nok tåle noen netter med hyl og skrik... Lykke til, jeg føler med deg. Stort smil
MAE Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Uff... ja da får vi bare begynne med gråtmetoden trur jeg... ønsker ikke fortsettning på det her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå