Gå til innhold

Hvor interessert er mannen i babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er utrolig glad i lillegull og leker og koser med henne når han kommer hjem fra jobb. Men han blir fort lei og setter henne i lekegrinda eller lar henne leke på gulvet mens han holder på med dataen. Han har fått tilbud om en ny og bedre jobb, og er villig til å ofre pappapermen for å få den...

er det normalt at mammaen ofte er mer opptatt av babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, helt normalt. Pappene kommer på banen for fullt når de små begynner å gå og klarer å sparke til ballen og holde en skrutrekker og en hammer ;o)

Skrevet

Helt normalt ja. Men det bedrer seg med en gang babyene kan gå og snakke. Da blir de mer pappavennlige ;-) Tror det er rimelig instinktivt det der...

Skrevet

Ja min mann kan være på reise og komme hjem sent. For så å stå tidlig opp å dra på jobb neste dag uten å kaste et blikk ned i vogga engang. Det hadde ikke vært meg, for å si det sånn!

Men de har det veldig trivelig når de er sammen. Så han er glad i henne. Tviler ikke på det.

Skrevet

Er nok litt forskjellig. Samboern min er superinteresert i veslemor. Pleier å ta henne opp og la henne ligge en halvtime ved siden av seg i senga før han må på jobb. Maser om at jeg skal begynne å jobbe før, slik at han kan få enda lengre pappaperm (jeg skal være hjemme i 9 mnd, han i tre).

Skrevet

Veldig forskjellig ja:) Samboeren min har en jobb der han jobber masse på denne tiden! Men gjør alt han kan for å få sett henne! Har han ikke sett henne en dag, går han rett inn på rommet hennes og ser på henne når han kommer hjem! Han skal og ha tre mnd:) Hvor bor du trollmor og når skal han ha perm:) hihi

(Drammen og juni-sept)

Skrevet

Bor i Hønefoss, altså i "riktig" fylke ser jeg (Hønefoss er vel av mange sagt å være en miniutgave av Drammen), pappaen skal være hjemme fra slutten av mai til midten av august;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...