Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet om en tenåring i USA som ble gravid som 15-åring og bestemte sammen med kjæresten sin om å holde svangerskapet skjult for alle. Typen hennes STO OPPÅ(!!!!) magen hennes for at den skulle holde seg flat.. Da den stakkars ungen ble født, knivstakk hun den, og gjemte liket i en gymbag og kastet den i en steinrøys. Den ble funnet igjen etter 5 år, og jenta sitter nå i fengsel.. Uff, helt gruuuuuuuuuusom historie, og jeg får den ikke ut av hodet mitt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg så det.. helt sykt forferdelig =/

uff uff.. satt med vondt i magen hele tiden...

Skrevet

huff.. ja jeg så det! Satt og stortutet hele tiden! Æsj det finnes syke mennesker i verden altså.. Satt hu i fengslet og så skikkelig sorry ut. Blir bare så innmari.. SINNA på sånne folk. ÆÆÆÆSJ! Hvordan i h.. klarer man å drepe en beibi?? ÅÅÅÅÅ... *snufs*

Skrevet

syns ikke det er rikti å dømme henne, selvom det hu gjorde var grusomt...

på en måte forstår jeg henne litt, hvor desperat hu må ha vært og følt det som ikke kunne snakke med moren sin osv.. sex er jo tabu i statene....

kunne aldri falt meg inn å gjort noe sånn for alt i verden, og skjønner ikke hvordan hu klarte det. men sier jo mest om hvor desperat hu var..

grusomt...

Skrevet

Uff så det ikke men har tenkt til å se på reprisen nå kl 14.00.. høres helt grusomt ut..

Skrevet

Mener det var på dagen i går jeg så programmet, ikke i går kveld. Så da går det nok ikke i reprise i dag, dessverre. Men vær egentlig glad du slapp å se det - jeg har fortsatt vondt i magen og drømte om det i natt.. Er så sensitiv på alt som har med skading av barn og babyer osv å gjøre om dagen.. utrolig spesielt når man går gravid selv.

Skrevet

ok, trodde det gikk i går kveld jeg..

Skrevet

Godt mulig du har rett, når jeg tenker meg om.. Haha, har fått ammetåka på forskudd jeg tror jeg ;p

Skrevet

He he he bestem deg nå :) kjenner meg igjen, er passe distre til tider selv...

Skrevet

Jeg og sambo satt å så på og bare gapte begge to.. Jeg tviholdt rundt magen min og tenkte stakkars lille engel som ikke har gjort noe galt. Dumme menensker som har ubeskyttet sex dersom det er så forbanna farlig at man ble gravid. Jeg for min del syns det er altfor tidlig, men da får man heller være lkitt forsiktigere da. OG!!!! Sekuellavalder er jo 16!! Hm.. Tenk dere å stikke en så skjønn skapning i brystet og knuse hodet, legge det stakkars underet i en bag og kaste det i vannet.. Huff.. blir så lei meg pga det, får tårer i øynene... Når underet vårt komemr skal vi bare holde tett rundt det og gi det all den trygghet og kjærlighet et barn kan ønske seg...

Sambo sa at fikk lyst til å kappe av henen hodet!! Og han for min del.. Hvem faens idiot står på amgen til sin gravide kjæreste for at det ikke skal syns og at magen skal holde seg nede.. Det er grunn til at den vokser !!!! Synd ikke det barnet døde når han drev å tråkket rundt opp på magen hennes.. Hadde reddet henne fra en enda grusomere død og gitt de to idiotene en lærepenge... Orker ikke kalle de mor, far eller foreldre..

Beklager utbruddet, men dette provoserte meg veldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...