Gå til innhold

uke 16-17 hva skjer a

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det i uke 16-17? Formen osv. Noen som kjenner liv? Jeg kjenner ingenting og gleder meg til å kjenne noen små spark snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har slitt med kynnere og voksesmerter.....

ellers så er det vel tegn på bekkenløsning, håper det ikke blir verre....

ellers så kom kvalmen og sjokkerte meg igår...kasta opp hele dagen, og, nei det var ikke omgangs syken, for kjenner forskjell på det nå :)

Ikke no eliv her heller :( skikkeli utolmodig nå!!!

Av og til så sitter jeg helt stille og prøver å konsentrere meg om å kjenne noe, men neeih :/

Skrevet

Kvalmen er nesten borte men jeg må fortsatt spise regelmessig for å holde den i sjakk.

Kjenner mye liv, spesiellt om kvelden og det er så hyggelig, ved mitt første svangerskap kjente jeg liv senere enn nå, så det kommer nok snart jenter, hvis jeg ligger stille om kvelden og så begynner å bevege meg i raske bevegelser så får jeg respons på dette når jeg setter meg ned igjenn.

Skrevet

Jeg har hatt en tøff uke med bare hodepine hver dag. Var til legen i dag og gikk fra 50 til 100%sykemelding. I dag er jeg faktisk kvitt hodepinen og føler jeg kan nyte svangerskapet mer. Har kjent liv ja. Kjent liv siden 15 fullgåtte uker. Dvs to uker siden:). Ellers kan jeg ikke klage.

Skrevet

Jeg kjenner en del liv. Formen er super:) Er på jobb og prøver å trene en del mens energien er som den er. Den kan fort falle mot slutten...

Skrevet

jeg er førstegangs og kjenner ikke noe liv, selvom jeg dytter med fingre og nesten holder pusten for og kjenne etter om jeg kjenner noe...men foreløpig er det helt rolig...

Kvalmen har for det meste gitt seg, men hadde utrolig mye sure oppstøt og halsbrann i går, må spise regelmessig ofte for å unngå kvalme og oppkast... :) Jobber 50% :)

Skrevet

jeg hører ikek til her..men for å beroligge deg så kjente ikke jeg liv før i uke 20 - 21 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...