Gå til innhold

Hva er galt med min annonse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg, men det blir kanskje litt overveldende? VEEEELDIG mange bilder, så man kanskje mister litt motet?

Skrevet

Har sett kjapt over annonsen, var mye fint :-) Det jeg tror at jeg i allefall ville ha gjort var å satt opp prisen ved hvert bilde. Det er så mange bilder og det er lett å "glemme" hva som er hva når man leser teksten under...

Lykke til med salget :-D

Skrevet

hm, har ikke jente jeg da;-) men det ble veldig mye på siden. Kanskje dele opp klær og utstyr i to annonser? Ellers så det ut som fine klær:-)

Skrevet

jo, takk.. Kanskje jeg skal dele den litt opp? Hehe.. Brukte jo så lang tid på den og da.. :(

Men takk for svar :)

Skrevet

Erfaringen jeg har er at det er veldig vanskelig å selge klær.

Skrevet

Rart egentlig, klær til så små blir jo ikke slitt. Aly i annonsen er ny innkjøpt, men kommer jeg over noe brukt, og kanskje litt unikt kjøper jeg det. Artig å ha noe som ikke "ALLE" andre har også.

Skrevet

Jeg ville aldri betalt for brukte klær, og ikke ville jeg tatt betaling for det heller. Jeg kjenner ingen som har tatt betaling for det heller ;-)

Når min er ferdig med sine klær, sparer jeg litt til neste og gir vekk resten til venninner med barn eller sender dem til ukraina.

Skrevet

Jeg tror jeg ville forsøkt en egen annonse på babyutstyret. I overskriften får man inntrykk av at du kun selger klær, så de som trenger babygym, sengekant, softbag osv, de går ikke alle inn på annonsen og kikker.

Som noen nevner, det er vanskelig å selge klær. Jeg ville solgt alle klærne samlet som en "startpakke".

Forsøvrig mye fint :o)

Skrevet

Ja, holder en knapp på det Elin og Tøffingene sier her :-)

Skrevet

Jeg synes annonsen var veldig oversiktelig og fin. Tror som "Elin og Tøffingene" skriver at det er lurt med samlet pris, evt i tillegg til stykkpris, så folk kan velge.

Hadde jenta mi vært mindre ville jeg absolutt vurdert å kjøpe fra deg, veldig mye fint. Har vært inne på finn før og sett etter bruktklær, men ga litt opp fordi mange av de andre annonsene var rotete.

Jeg synes det er bra at folk selger og kjøper klær brukt. Selv kjenner jeg mange med barn, men bare gutter. Har fått mye nøytrale klær, men ønsker også litt søte jenteklær :)

Skrevet

Om det går ann så kan du kasnje sette opp prisen under der du har skrevet størrelsen (på bildene). Ellers så var det en fin annonse (men kanskje litt mange bilder).

Skrevet

hvorfor ikke bare sette En pris og selge alt som en "stor klespakke" :)

jeg hadde kjøpt klærna hvis jeg hadde jente eller ventet jente:):) utrolig masse fint der!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...