Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Satt på et venteværelse her om dagen og leste at: 98% av menn fantaserer om en annen kvinne enn sin faste partner når de har sex. Gjerne noen de kjenner godt. Kollega eller dama til kompisen osv. 3 av 4 menn, altså 75% vil ikke greie å si nei om de får sex tilbud fra en attraktiv ung kvinne og ingen vil oppdage det.(Kan jo legges til at en bråte menn aldri vil få et slikt tilbud.) Undersøkelsen viste også at menn egentlig ikke er monogame av natur. Men har faktisk (innerst inne) lyst å ha sex med alle vakre kvinner de ser, om de hadde fått lov. For sex er sex og har ingenting med kjærlighet å gjøre, for menn. Undersøkelsen sa at menns drift ville de hele livet være ubevisst på jakt etter flere, mens kvinner ville hele livet ubevisst være på jakt etter noe bedre. Kvinner var monogame av natur, inntil de fant seg noe bedre. Men da forlater de den ene for den andre. Mens menn... ja takk, begge deler Må si jeg synst menn er helige og sjarmerende. Men den driften deres hører til tider hjemme i zoologisk hage. Huff, får håpe det ikke er så mye hold i dette. Synst det var litt nedslående jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 hehe, ja den skal jeg lese opp for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå