Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at mitt tragiske bosted fungerer som underholdning for dere byfolk he he. Joda vi kommer på onsdag og ja jeg er misunnelig på dere som bor i drammen, eller kongsberg for den saks skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten plass i buskerud. Enn du da anonym?

Skrevet

Hehe, er klart bygda er underholdende:p Hehe, har faktisk familie der... *fnis*

Hyggelig at dere kommer da, blir hyggelig å se dere igjen!

Har du fått prøvd gavisconen?

Skrevet

Uff ja. Jeg blandet det med litt sukker da og brukte en doseringssprøyte for å få det inn. Det gikk greit med en gang med så begynte han å vri seg og lage grimaser. Hver gang jeg puttet den i munnen hans kom samme reaksjon, men han nektet ikke rare babyen. Var hos ny lege i dag og han sa at det ikke var noe vits. Bra det da, har ikke lyst til å torturere babyen min heller. Smakte på det selv, usj!

Skrevet

Jeg brukte det på slutten av svskapet, jeg ville heller være våken hele natta og ha vondt enn å ta en slurk av dritten, men når jeg jobbet så måtte jeg, kunne ikke sitte hele dagen i resepsjon med halsbrann:p

Usj, tortur er nok rett betegnelse, og disse små har jo mye varere smaksløker enn oss:p

Men finner dere ikke noe som hjelper på ham?

Skrevet

Vet jo ikke hva det er med han en gang. Vi skal til sykehuset snart igjen for videre utredning. Har vært der en gang og tatt ul og blodprøver (ikke gøy, sykepleieren fant ikke åre). Vet ikke hva de kommer til å gjøre neste gang. Heldigvis så legger han godt på seg, du så jo at han ikke var liten akkurat he he...

Skrevet

Han er ingen bitteliten tass nei;)

Så det er ikke bare vanlig reflux altså? Hmmm... Blir godt når dere får et skikkelig svar da, det er grusomt når de små ikke har det bra...

Kaster han opp med en gang han har spist?

Skrevet

Ja, og flere timer etterpå. Og midt på natten. Noen dager nesten konstant, og noen dager er det mer normal gulping.Nå våknet han igjen ja!!

Skrevet

Håper han sovner fort igjen. Bare vent, det med sovingen går seg til det også. Veslemor pleier å lalla 1830!!!! Det er deilig det. Også sover hun stort sett natten gjennom, spiser ikke før 0530. Nyter det etter flere mnd med et helvete ved leggetid.

Men nå skal jeg kose eg med filmen min, vi sees på onsdag! Blir kos!

Skrevet

Kos deg du! Jeg koser meg her med ebay he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...