Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Kaster du feks fruktpure og sviskesaft hvis de har vært åpen i mer enn 5 dager??? Står jo det på glasset. Må jo bli mye svinn i hvertfall når babyen nettopp har begynt med smaksprøver. I hvertfall med sviskesaft. Er vel ingen som bruker opp et helt glass med sviskesaft på 5 dager vel??? Ble det mye svinn i begynnelsen????
Vestlandske meierier A/S Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Har kasta en hel del og kaster fortsatt ja! tar ikke sjansen på å gi han dåelig mat eller drikke:)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Kaster nesten etter hver gang her i huset, burde bli flinkere.
Gjest_1001 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Her ar jeg nok kastet minst dobbelt så mye som han har spist. MINST!!! Men det er vanskelig å beregne med de små. Noen dager er de veldig sultne og kan spise masse, andre dager nesten ingenting.
Gjest_1001 Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg lager forresten full porsjon grøt hver gang, og et helt middagsglass hver gang, selv om han ikke tar så mye mer enn halvparten, men i tilfelle han skulle være mer sulten ;-)
Eliise Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Du kan fryse ned i isbitformer, og ta ut så mange biter du trenger om gangen =)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Her er det nesten ikke svinn:) Vi fryser i isterninger og tar opp så mye vi trenger. I tillegg lager jeg grønnsakene selv:)
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 sviskesaft blir kast, men det andre går ned før tidsfristen....bortsett fra fruttiene...foresten tror jeg skal drikke litt sviskesaft selv...har ammemage..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå