Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Vi har en baby. Den drikker tillegg, så det er en del ekstraarbeid med koking og stell av utstyr. Nå har jeg lagt syk hele uken. Og kjæresten min har ikke tatt fri en dag fra jobb. Tvert i mot har han jobbet et par langdager. Sier han har så mange viktige avtaler og møter at han kan ikke ta fri. Er det dårlig av han?
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 jeg syns det hvertfall..Han kunne hvertfall hatt kortere dager da,for å hjelpe deg litt:-)Min mening... God bedring da:-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Ja, han kunne vel stillt opp litt for deg. Kan hende jeg er av den litt hevngjerrige typen, men du får ta deg noen byturer og overlate babyen til ham neste gang han er syk....kan hende det blir en liten oppvekker for ham... Uansett god bedring:-)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 JA!!!!!!!!!! hadde blitt pissesur jeg iallfall!!!
Hufsla Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 det er dårlig gjort av han dersom du har sagt klart ifra om at du ikke klarer det alene! Tror nok at mange forventer at mannen skal skjønne det av seg selv, men de gjør ikke det.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg kan love deg, han hadde aldri taklet å vært syk og tatt hånd om en baby selv! Så dårlig gjort.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Syns det er litt dårlig ja. Om det var helt umulig for han å ta seg fri kunne han i det minste latt være å jobbe langdager. Men samtidig er det viktig at du sier fra skikkelig. Sier at du ikke klarer å ta deg av baby alene når du er syk. Er dessverre ikke alle mannfolk som skjønner at det er mye arbeid å ta seg av en liten baby, og at det ikke blir så lett når man er syk selv. God bedring!
Candy girrrl Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 Synst han kunne avlastet deg. Ingen jobb er viktigere enn at man bryr seg om de man er glad i.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 ja fyrsja mæ.. klapp han i ræva å send han på kjøkkene.. la han ta ungen litt så du får slappe av! spørr han ka han hadde gjort om han hadde blitt syk.. jo da !! logg i senga sikkert!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 Ja da hadde jeg tatt hevn. Dårlig. Legg en babye i hendene på en syk mann. Eller forresten, så vondt vil ikke jeg babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå