temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Theodor kan egentlig både flytte beina og stå selv, han har bare ikke oppdaget hvor flink han er enda... Var på Ikea i går.... Ekorre lær-å-gå-vogn (med stillbar fart på hjulene) var en av tingene som ble med hjem... Kjempegøy! Theodor fattet poenget med en gang, så nå ble det fart på sakene. Når han ikke går med den så putter han leker oppi den eller studerer teknikken i hjulene som snurrer rundt. Skikkelig suksess!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Vi kjøpte Brio gåvogn til Hannah i høst og det er stas å fly rundt med den ja:-) Kjekk å ha ting og tang i og dra med seg, nå klarer hun å rygge med den og:-) Hun prøver seg stadig på å stabbe litt på egen hånd, men det funker best helt naken - uten dumme glatte klær og store bleier som bare er i veien:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Jojo har bare kommet så langt at hun drar baina under seg og står og vurderer.... men så legger hun seg ned og drar seg fremover... Tonetrollet; Er det a'la en briovogn den Ikea greien?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Ja, ikea-tingen likner på brio-tingen... Gå inn på IKEA sidene og se...
Karomamma Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 He he, kan tenke meg det er action der ja!! Karoline har den vogna og hun bruker den ofte ennå. Vi kjøpte den til niesa vår som er aprilbarn og det var en stor hit der også Jeg synes egentlig IKEAs vogn er finere enn Brio, jeg...
Babyonboard ;-) Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... Finner IKKE den vogna :-(
Karomamma Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Se under Barneromsserier - Lekeserier - Ekorre. Simsalabim!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Tusen takk Karomamma ;-) Trodde jeg skulle bli sprø............ Den er jo kjempefin den :-))) kjøpe kjøpe kjøpe.... Men først må jeg komme meg sørover.... Men venter til det blir normale tilstander der nede ;-)
Gummelillan Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Ville bare si at nå har Leo begynt å få teket på krabbingen!!!! Dere får komme dere nedover snart så skal hun lære romvenninnen sin noen knep ;-)
Superlis Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Så gøy..lille Mort bruker lekekassen sin som gåvogn,så jeg tenkete vi skulle avgårde og kjøpe etter helgen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå