*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Var hos legen på onsdag og da satt han 0-1 på ødem på helsekortet mitt. Dette på bakgrunn av at jeg får merke etter sokken på foten. Er det flere som merker noe til dette? Og blir det bare værre og værre eller??? Er forresten i uke 25
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Hehe.. Forrige graviditet hadde jeg utrolig mye vann i kroppen. De eneste skoene jeg kunne ha på var sambo sine slipperser. Tærne så ut som kviser på en stor klumpete fot. Haha! Så ut som en liten gris med en nese som svulmet opp.. Så det er ikke bare romantisk og nusselig å være gravid nei. Hehe.. Gikk ned 23 kg første uka etter fødselen, så det var nok litt vann der ja.
Regnbuemor til 2 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Har også fått den notisen på helsekortet. JM sa at jeg burde bruke støttestrømper. drikke mye vann og unngå salt. Da skulle det være mulig og holde det i sjakk. Var da 23+et eller annet. Er nå 25+4 og har ikke blitt værre.
amilde 11.06 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Slik har jeg det også. Jormor har skrevet 2 på mitt kort.Kan se på ansiktet mitt at jeg har vann i kroppen. Gifteringen har blitt for liten. Prøv å hold deg borte fra salt mat. Har fått råd om å spise usaltet poppcorn men har ikke prøvd det. Kjerringrokkte skal også hjelpe. Med meg har det blitt verre utover i svangerskapene. Trøsten er at det går ut av kroppen når babyen er født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå