Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 jeg er møkk sliten....lillemann styra h..... i natt og jeg hadde vondt i rygg og bekkene etter å ha bært på han i flere timer....hater bekkenløsning...kjenner godt at den er på full mass nå =(
~La luna~ Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Jah... jeg er 14+6 idag, og fortsatt kvalm og sliten.. Min sønn på 4,5 år har hatt vinterferie fra barnehagen denna uka, og i går og idag er det virkelig kjedelig å være hjemme... I går fikk jeg plutselig skikkelig vondt i korsryggen og nakken Skal til JM idag, håper å høre hjertelyd da..
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Ja jeg er sliten i dag også. Hjemme ligger mann og lillemor med influensa. Hun har ikke sovet så mye i natt kan du si. Stakkar.. Synes det er så fælt når de små er så syke. Heldigvis har jeg bare fått en liiiten forkjølelse. *bank i bordet! Er lillemann syk da?
Dragemor Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Stakkars deg. Håper du har mulighet til å sitte/ligge litt ned i dag og ta deg en kopp varm kakao e.l. puste rolig og tenke hvor herlig det blir når lillemann blir storebror or føler ansvar for den nye lille..
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 nei tror det er nye tenner..fikk to forige uke..og nå virker det som at oppe tennene kommer max tungt siden jeg er alene nå....
*RutIetutt* Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jepp - sover dårlig pga bekkenløsning, er fremdeles plaget med kvalme og på toppen av alt har jeg fått uvi, så er ganske så uggen:o( Tobias skal heldigvis overnatte hos farmor og besten i natt - skal bli deilig:o)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 åå så godt da...skulle ønske jeg hadde min familie nærmere..så skulle di fått tatt lillemann litt=)
*RutIetutt* Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Ja, vi er heldige sånn sett - både hans og mine foreldre bor i nærheten, så vi har mye avlastning...ikke ber vi om det heller, de kommer og sier at nå vil vi ha han en natt - og det er helt ok sånn innimellom;o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå