Gå til innhold

flere som e slitne i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er møkk sliten....lillemann styra h..... i natt og jeg hadde vondt i rygg og bekkene etter å ha bært på han i flere timer....hater bekkenløsning...kjenner godt at den er på full mass nå =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah... jeg er 14+6 idag, og fortsatt kvalm og sliten.. Min sønn

på 4,5 år har hatt vinterferie fra barnehagen denna uka, og i går og idag er det virkelig kjedelig å være hjemme... I går fikk jeg plutselig skikkelig vondt i korsryggen og nakken :(

Skal til JM idag, håper å høre hjertelyd da.. ;)

Skrevet

Ja jeg er sliten i dag også. Hjemme ligger mann og lillemor med influensa. Hun har ikke sovet så mye i natt kan du si. Stakkar.. Synes det er så fælt når de små er så syke. Heldigvis har jeg bare fått en liiiten forkjølelse. *bank i bordet! :D

Er lillemann syk da?

Skrevet

Stakkars deg. Håper du har mulighet til å sitte/ligge litt ned i dag og ta deg en kopp varm kakao e.l. puste rolig og tenke hvor herlig det blir når lillemann blir storebror or føler ansvar for den nye lille.. :)

Skrevet

nei tror det er nye tenner..fikk to forige uke..og nå virker det som at oppe tennene kommer :( max tungt siden jeg er alene nå....

Skrevet

Jepp - sover dårlig pga bekkenløsning, er fremdeles plaget med kvalme og på toppen av alt har jeg fått uvi, så er ganske så uggen:o( Tobias skal heldigvis overnatte hos farmor og besten i natt - skal bli deilig:o)

Skrevet

åå så godt da...skulle ønske jeg hadde min familie nærmere..så skulle di fått tatt lillemann litt=)

Skrevet

Ja, vi er heldige sånn sett - både hans og mine foreldre bor i nærheten, så vi har mye avlastning...ikke ber vi om det heller, de kommer og sier at nå vil vi ha han en natt - og det er helt ok sånn innimellom;o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...