Gurine og gulla Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 -Hvor mye betalere dere per kuvert? Er 500 - 600 mye? -Pynter dere lokalet selv? Hvor mye tar de evt for å pynte for dere? Er 35 kr per kuvert mye? Hvor mye betaler dere evt for blomster oppsatser og sann i blomster butikken? -Må dere betale ekstra for kaffen? Er da 75 kr mye per kuvert?
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Vi har tenkt og ha buffet og betaler 355kr per kuvert. Man får middags priser fra 300kr - 1500kr. Så 5-600 er ikke så dyrt Jeg pynter ikke lokalet selv, det tarhotellet seg av. Jeg gifter meg i København og har ikke tid til og drive pynte det kvelden før. Kommer en del gjester som må underholdes også Hvis du tar med deg blomsster, drikke, kake osv inn til hotellet, altså kjøpt i en butikk, blir du nødt til og betale for og få det med deg inn på hotellet. Prisene varierer. Jeg har betalt 50kr per kuvert for pynting av lokalet med hvite roser. Kaffe/te betalte jeg 25kr for, så 75kr syns jeg hørtes ekstremt mye ut..
nancy79 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Jeg tror vi betaler ca 450 pr kuver. Vi tar med kaker selv, men betaler 50 kr pr person for kaffe. Og 50 kr pr pers for nattmat. Da legger de det på fat og serverer. De pynter så tar jeg den siste fin pyntingen med bordet, bare servietter, lys og blomster. Jeg har fått min søster til å lage noen søte blomster pynt og bruker buketen og en egen oppsats til dåpsbarnet. De tar ingenting for å pynte.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Vi skal ikke ha det på et hotell men et gods. Vi betaler 1395 per pers for treretters inkl kaffe avec og overnatting. Det er også med drikke (vin) til maten
Vannmann35 Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Driver å sjekker hotell selv. Fått prisforslag på 3-retters med 3 glass vin for 490. Da er suite inkludert, samt servitører, kokker og oppdekking. Blomster kommer utenom. Lokale til dans og bartendere koster ingenting. Gjestene får tilbud om rom til 550,- natten inkludert frokost.
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 VAnnmann 30, det var da litt av et kupp! Hvor er det? Har leid et pensjonat, et fint i sitt slag, like ved havgapet, men der betaler vi ca 800 pr hode med 3 glass vin og velkomstdrink. Gjestene må betale 1000 kr for å overnatte, og vi fikk IKKE suite inkludert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå