Gå til innhold

Liten sprelleman i magen (UL i dag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Det er så herlig å har vært på UL :) Det bor en liten sprelleman i magen min som bare er 14 uker og 6 dager (ikke 17+4). Men det gjør ingenting! For alt så fiiiiint ut. Han trodde at den lille hvite streken var en tiss, men ville ikke love noe. Så da kan vi vel regne med at det er en gutt. Var hos dr. Bergh i Stavanger og han er visst "den beste".

Mjaaa... Hvordan får jeg rettet opp i terminen min her inne? Finner ikke helt ut hvor jeg gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅ så koselig! Jeg har også vært hos han en gang i forrige sv. skap. Koselig mann! For å endre termin går du på Din Egen Side og trykker på brukerinformasjon. :)

Skrevet

Så artig å se bevegelse!

Nå får du bare enda mer tid med mage:) Koselig det også da. Er på vei med min første, så regner med at det er koselig med mage..jeg gleder meg til min vokser litt mer... :)

Er 13+2 i dag, så da er jeg noen uker etter deg:) Da vi var på tidlig UL var det ikke så mye bevegelse der inne... lå stille og sugde på tommelen. Men når de skulle måle hjerteslag, da var det hoppekonkuranse der inne ..hehe...

Skrevet

Fikk med hele UL'n på DVD også. Kjempearti :) Skal bli arti å vise den til besteforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...