Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 i natt hadde jeg en forferdelig drøm. drømte at hun døde samtidig mked at en annen baby døde, til noen jeg ikke kjente. husker jeg ønsket så hardt at det var deres baby som døde og ikke min. husker jeg gikk rundt med henne i den kjolen hun hadde på seg på julaften og gråt. er det vanlig å ha sånne drømmer? jeg er blitt helt frynsette i nervene etter jeg fikk henne. er jo så glad i henne og vil ikke miste goe babyen min
Hemmeline Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Har man ikke av og til mareritt om ting man er veldig redd for da? Hun er jo det kjæreste du har så ikke rart du er redd for å miste henne. Men det var heldigvis bare en drøm da!!! Vet ikke hvor vanlig det er med sånne drømmer egentlig, men sender deg ihvertfall en trøsteklem jeg. Ikke godt med sånne drømmer...
BettyBoob Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 det er vanlig å ha slike drømmer når man akkurat har fått barn. Jeg har opplevd det samme flere ganger. T.o.m søsteren min har hatt sånne drømmer om min sønn. (vi bor sammen vi tre, så de er jo veldig nær hverandre) det er skummelt å være mamma. Her om dagen puttet seb en bit av en knust tallerken (jeg visste ikke at det hadde blitt knust noe, for jeg og seb var ikke hjemme da det skjedde...) Fikk helt panikk, for det kom blod ut av munnen hans! Var så skjelven at jeg klarte nesten ikke få ut det han hadde i munnen.....skalv i et par timer etterpå jeg. Han hadde bare fått et bittelite kutt nede i munnen, men gud så redd jeg ble!
AttpåklattNummer4:) Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg tror også det er ganske vanlig med sånne drømmer. Vi bekymrer oss jo for alt mulig med de små skjønne nurkene. Tanker du nesten ikke orker å tenke når du er våken "popper" frem under søvn. Husker enda en drøm jeg hadde da jente nr 2 var liten. Drømte at hun ble påkjørt av en bil. Hun hadde på seg ei ny rød ytterjakke som jeg hadde kjøpt. Drømmen var skrekkelig, og hun fikk aldri bruke den fine jakka....
ts&hl mamma Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Hei, sånne drømmer er helt vanlige de- tror det handler om at vi innstiller oss mentalt på ansvaret det er å ha/passe på barn. For meg begynte sånne drømmer da jeg ble tante for noen år siden og passet tantebarna veldig mye- drømte at jeg sovnet på stranda og de druknet, eller at jeg slapp handa deres og de ble overkjørt av en buss og dødefordi jeg var uoppmerksom - alle mulige fæle ting. Det er ikke akkurat blitt bedre etter at jeg ble mamma selv :-) Ikke så morsomt mens det står på, men trøst deg med at det er underbevisstheten som holder deg på alerten og gjør at vi alle passer ekstra godt på dem vi er mest glad i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå