Gå til innhold

behandle den mea er glad i......

Anbefalte innlegg

Skrevet

saken er den at mannen min blir sint visst jeg prøver å kleme eller kysse han,jeg blir veldig lei meg...virker som han hater kroppskontakt,alt skal liksom sje når han vil det..han sier aldri at han er glad i meg...jeg sier at jeg elsker deg...å ja,sier han...han kan både kleme å kysse meg når han er full.då sier han at han er glad i meg...han kan kalle meg for mange stygge ting..men han sier at han er glad i meg når jeg spør,han sier at han aldri hadde giftet seg med meg hadde han ikke vert glad i meg,vi giftet oss for 2,3 mnd siden...er veldig mye lei meg,føler liksom ikke så mye glede,dette er nok pga dette? noen som vet hvorfor han kan behandle mg sånn?er han virkeli glad i meg?

han har hatt en tøff oppvekst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han vært slik så lenge du har kjent ham? Hva fikk deg til å ta det store skrittet og gifte deg med han? Har han deg i sin hule hånd?

Høres ut som han er en innestengt type, som trenger en del år med terapi og bearbeiding av sår fra oppveksten.

Skrevet

ja,han har vert sånn meste parten av tiden,helt i beg.var han litt annerledes..ja han har meg nok i sin hule hånd.jeg elsker han jo,derfor giftet jeg meg med han..han får meg til å nesten alltid ha dårlig samvittihet...hva er galt med han?kan han vere glad i meg når han aldri vil kysse meg o.l.uten om når han er full?

Skrevet

uff, synes det var veldig trist å lese innlegget ditt. Det skal ikke være sånn å være nygift (eller gidt i det hele tatt) Jeg hadde i utgangspunktet aldri giftet meg med noen som fikk meg til å føle meg sånn.

Eneste muligheten du har er jo å prate med ham om dette, fortell hvor lei deg du blir av at han aldri forteller at han elsker deg (i edru tilstand) eller klemmer og kysser deg.

Ikke for å være negativ, men dette høres ærlig talt ikke ut som det beste utgangspunktet for et langvarig lykkelig ekteskap....

Skrevet

Første som slo meg når jeg leste det er at han må ha hatt en tøff oppvekst. Men det skrev du jo til slutt.

Hvis han oppfører seg slik nå som nygift, kan jeg love deg han kommer til å bli verre, MYE verre.

Han trenger hjelp. Når folk ikke orker å ta et oppgjør med fortid og smerte, vil de i noen tilfeller (spesielt blant menn) overføre smerten til de de er glad i. De kan ødelegge mennesker. Så pass deg!

Personlig så hadde jeg ALDRI giftet meg med en slik mann.

Skrevet

Det første som slår meg er at dette må være Rattlesnake fra BIM som har dukket opp på disse sidene. Sorry hvis det er feil.

Skrevet

har snakt litt med mora hans,og ho sier at det nok går ut over meg for det er meg han er glad i,men dette kan ikke jeg forstå,for jeg vil jo det beste for han....men det er kansje slik det er for menn?

så dette kommer til å bli verre?

faren hans tok livet sitt,for 13 år siden...men hvorfor vil han ikke vere god mot meg?

blir så fortvilt....

Skrevet

Enig med anonym over..

Kjenner lusa på gangen

Skrevet

ta en skikkelig snakkmed han slik at han fostår at han ikke får behandle deg slik og få han med på terapi, gjære for dere begge sammen også.

kan hende han sårer deg med vilje siden han ikke har det godt men han forstår ikke at han gjør det og det er aldi greit å behandle folk slik. han må få løt sine probleber med seg og fortiden da får han det bedre selv å.

Skrevet

Han trenger jo virkelig ikke å være en psykopat som noen over her hinter til...

Kan jo være at han rett og slett er deprimert... Kanskje i forbinnelse med fødsel og alt det nye, og at mye fra oppveksten kommer opp igjen. Gutter generelt har jo vanskelig for å snakke om følelser og å innrømme at de sliter.

Du må rett og slett tvinge han til å prate, og få han til å fortelle hvordan han har det og hva han tenker på. Dere kan jo ikke fortsette sånn der i allefall. Det blir aldri godt for noen av dere. Krev og få svar og oppsøk hjelp =)

Og er han ikke interesert i å prate, burde du kanskje vurdere å forlate han. Du har bare et liv, og det må du ta vare på. Det skal være godt, du skal ikke lide deg igjennom det. Ta vare på deg selv og lykke til!

Skrevet

Jeg tror han er glad i deg og at han vil være god mot deg.

Men tydeligvis pga tidligere opplevelser (og kanskje også han personlighet), har han vanskelig for å takle nærhet og kroppskontakt, og å vise og snakke om følelser.

Du må nok jobbe med ham, gå forsiktig fram, sette deg i armkroken hans når dere ser tv osv.

Har dere et barn sammen?(Siden du skriver her inne). Gir han kroppskontakt og viser følelser mot ungen?

Skrevet

vi har 2 barn...han elsker dem,klemmer på dei,så det er jeg veldig glad for,men jeg kommer ikke inn på han,spør jeg om jeg kan få sitte hos han,blir han sint,spør jeg om jeg kan få et kyss,leker han at han spyr,han sier at han viser meg på denne måten at han er glad i meg.

han sier ikke stress..jeg blir såra,når jeg spør hvordan han synes vi har det,han sier at han er fornøyd...

jeg ringte han på jobben idag for jeg trodde han hadde sovet i en annen seng,da sa han at jeg nesten fikk nervesamenbrudd,og at psykologa måtte hente meg,han vet hvordan han skal såre meg,men når mora eller foreldrene mine er til stede er han så snill,og i bryllupet kysset han meg...kan han vere psykopat?

han har litt 2 personliheter,føler jeg av og til,men jeg er ikke sikker.

Skrevet

Ta en titt her og se om du kjenner deg igjen...

http://www.parforhold.no/default.aspx?ftype=more&flid=11

Høres ut som han ikke har det noe bra egentlig. Du må prøve å få han til å prate med deg. Komunikasjon er viktig. Dere er jo partnere, og skal jo støtte hverandre, ikke sitte å ha det kjipt i hver deres krok.

Skrevet

Det er ingen normale mennesker som later som de spyr når kona vil kysse dem og sier at det er sånn han viser at han er glad i deg.

Han har helt klart seriøse problemer, og jeg ville tatt bena på nakken og løpt. Sorry.

Skrevet

Jeg synes dere veldig ofte er veldig kjappe til å si "løp" og "forlat ham"! Når man er gift så jobber man med problemene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...