Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Jeg og familien har tenkt oss til syden i midten/slutten av april. Da vil jeg være ca. 32+ uker på vei. Noen som har vært erfaring ang det? Tenkte å være ei uke. Ringte Star Tour ang grenser for hvor langt man kan være på vei for å fly men hadde jeg legeerklæring skulle visst alt være i orden.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 ja det går som regel greit hvis du har lege erlæring =) men mange får ikke fly i siste trimester...
Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Vi flyr med Sterling om 3 uker, flyturen er på 5,5 timer. Da er jeg i uke 30 og i uke 31 på vei hjem igjen, og det var ikke nødvendig med legeattest før de siste 6 ukene, så lenge alt var normalt frem til avreise. De siste 3 ukene fraråder leger og da også selskapene deg til å reise. Uansett så er min erfaring at det er lurt å gå litt i midtgangen hver time, så lenge du har passert uke 25. Da får du fart på blodsirkulasjonen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå