Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Han begynner plutselig å grine midt under amminga. Slipper puppen og vrir seg og griner. Prøver da å få han til å rape, men det vil han IKKE. Legger han til igjen og får han som regel til å spise videre, men så begynner han å grine igjen. Skjønner ikke hva dette kommer av. Noen som vet?? Han er fire uker.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Sånn var min også. Jeg tror det mest vanlige er at de svelger litt for fort og får mageknip. Da skulle det jo hjelpe å rape som du nevner, men det er ikke alltid så enkelt! Ofte så skyter fordøyelsessystemet fart på seg når de drikker, og de små griner ofte litt når de promper. Gutten min pleide å bæsje under måltidet. Da begynte han også å grine...og vi måtte skifte bleie midt i måltidet. Det skal ikke være enkelt....
_svana_ Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 A var også sånn en periode da han var ganske liten. Ganske frustrerende, men det gikk over etter noen dager. Håper det går over for gutten din også, vet ikke helt hva det kom av - men antar at det var luft som skapte problemet.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Hei, hei Min gutt holdt også på med det. Han holdt på så lenge at han ikke la på seg ordentlig, og da fant vi ut at han hadde trøske (sopp i munnen). Hvitt belegg på tungen og innsiden av kinnene. Etter behandling med soppmiddel ble han helt fin igjen. Trøske er ganske vanlig hos spedbarn - begge mine barn har hatt det...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Min har vært sånn i mange uker nå.. Hs mente det kom av at han måtte jobbe for å få melka.. siden han ikke er sånn når han får flaske.. Er utrolig slitsomt!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Det hender at tulla mi også begynner å gråte når hun spiser, men det er som regel når hun driver å trykker på en bæsj som ikke vil ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå