spagetti Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Tenk, i natt har snulla vår sovet hele natta(2,5 mnd gammel er hun) !! Og da mener jeg HELE natta!! :-) Dette er andre gangen hun sover fra i 23-tiden til ca 0730-0800-tiden, ellers har hun vært våken en gang for å få mat!!! Jeg føler meg så uthvilt, det er sååå deilig!!! Kvitrekvitre:-D - Ute skinner sola og det er deilig vær, dessuten får jeg besøk i dag, og det er jo bare sååå koseli!!! Stor klem (kvitrekvitre) fra oss to uthvilte damer:-D
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Så hyggelig med en kvitrefugl her inne!!! Det er jo så mye sorg i valsen her. Herlig med en god natts søvn - Vi satser på at det vedvarer ) God helg!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Høres skjønt ut :-) Kos dere :-)
spagetti Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Takker... krysser fingrene for at dette varer... Vi får det så mye bedre til med amming nå, godt å se at lillegullet er fornøyd. Trur faktisk jeg skal vaske badet idag (ser sååå jævlig ut der inne) OG bake brød!!! Så her slår jeg på stortromma idag;-D..hehe....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Er det ikke nydelig? Lillegutt her har gjort det fra han var 7 uker (er nå 3.5 mnd) og det er helt utrolig deilig! Nesten litt bortskjemte med sånne barn =) Får nyte det så lenge det varer, selvom jeg satser på han ikke endrer seg =)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Det er deilig og vi er heldige:D Tobias gjorde det fra han var 5! uker. Legges i 21 tiden og sover til 07-08 uten mat! Det er vel heller sjelden man er så heldig. Så har igrunn vært uthvilt hver eneste morgen siden han ble født..
spagetti Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 Ja det er knalldeilig. Trodde faktisk det ikke var mulig, men ser jo at det er det..hehe... Nyter å ha overskudd til å gjøre andre ting også, i tillegg til "vanlig" husarbeid...
Jente 28 Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Ååå såå heldig dere er da.. Min minste er 4mnd og han har bare sovet rundt en gang til nå. Hva gjør dere med de siden de sover uten mat på natt? Får ikke det til med han jeg.. Noen tips til meg? Alt som kan prøves ut tas imot med stor takk... Hege
spagetti Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2007 Mye kos på kvelden.. :-D Har ikke noen faste rutiner, gullet legger seg ca rundt 23 hver kveld. Rundt 20-21 tiden pleier hun å bli sulten, da får hun mat. Så bader vi henne, etterpå "toppes" hun opp med litt til melk + kosing når hun ligger på puppen. Da er hun så salig, atte;-D Og god og mett seff. Det er liksom bare dette vi gjør... Prøver å holde henne våken og i litt aktivitet på ettermiddagen i stedet for å sove..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Det er deilig =0) Tulla her har også sovet hele natta fra hun var 2 måneder. Gjør det fortsatt er nå over 8 måneder. Jeg nyyyter det. Skal bli uvant i oktober stå opp om natten igjen. Får følge samme rutinene da får håpe de hjelper på neste også =0)
Jente 28 Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 Hei igjen. Vi har hatt faste ruiner nesten siden vi kom hjem fra sykehuset, han spiser hver 4 time og legger seg helt uten problemer klokken 20:00. Da sover han gjerne til i to tre tiden, men klarer altså ikke hele natta uten mat. Men nå har jo vi han i seng veldig tidlig i forhold til snulla de, vi har ei storesøster som også legger seg 20:00, da er det kvelden her og vi voksne kan få giret ned litt før vi går i seng. tenker vi får prøve å holde litt igjen med den siste duppen før nattesoving, så kanskje han da er så stuptrøtt at han sover rundt.. Man kan jo håpe.. He, he.. vi får prøve å se litt, kanskje ikke alltid like greit å la han sove så tett opptil legging som han gjør, men har jo alltid hørt at søvn avler søvn. Kjekt å høre åssen andre gjør dette, kan jo fange opp noen gode råd som kanskje virker på min gutt også.. Hege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå