Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Er så irritert på svigerinna mi,hun har lagt ut bilde av sønnen vår i sin profil på nettby,dette visste jeg ingenting om før jeg fikk vite det av en bekjent som tilfeldigvis hadde sett det.Syns hun kunne spurt oss om det var greit først? Skjønner at det ikke er " farlig",men jeg har valgt å ikke ha bilder av meg å familien min liggende ute på nettet,derfor synes jeg det er frekt av henne å legge ut bilder. Vurderer å si til henne at vi ikke ønsker å ha bilder av oss ute på nett,men er dette frekt? Kan også legge til at vi ikke har noe nært forhold til henne,junior ser henne ca 1 gang i mnd...20 min å gå mellom oss....trenger synspunkter....
så var vi 4 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Flere av slekningene mine som har bilde av Martin ute på nett og jeg har ikke noe problem med det. Når man har bilder av nydelige babyer mp de bare vises frem. Synes ikke hun må spørre om å legge de ut, men hvis du ikke vil at de skal være der får du si fra til henne. Det er faktisk omtrent en selvfølge at man har bilder på nett nå, så at hun ikke tenkte på å spørre skjønner jeg godt.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Ikke frekt kanskje men litt unødvendig?? Jeg har også en sånn politikk, vil ikke ha unga mine på nett og drømmer ikke akkurat om å "være der" selv:-) Og dersom svigerinna mi hadde hatt bilde av gutta der , jepp hadde nok blitt passe irritert! Men så er det det da, om det er verdt å krangle over, hun er jo sikkert bare glad i gutten...Og med tiden kan dere få et nærmere forhold selv om det ikke ser sånn ut nå, og da vil du være glad dere ikke har sånne konflikter i bagasjen... Men jeg skjønner godt at du er irritert, vi er kanskje litt gammeldagse vi tror jeg:-)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jeg synes du bør si fra. Vi kjører superstrengt på at ingen bilder av snuppa skal ut på nett. Det er utrolig fort gjort at de blir misbrukt. Man skal ikke være naiv til dette når det gjelder barna ens, synes jeg. Og det er ikke frekt å si fra at hun skal fjerne dem, det er i din fulle rett. Jeg ville nok også blitt ganske sint for at hun har lagt dem ut, men slik er nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå