Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Her har mor i huset våknet for andre dagen på rad, grytidlig........akkurat som det A-mennesket jeg har påstått at jeg egentlig er.....for jeg har alltid vært det. Siste halvannet året derimot, har vært helt snudd på hodet.......vært skikkelig B-menneske..........Men jammen tror jeg det er forberedelser til å starte jobblivet igjen som trer inn her i gården, og det er jo like greit.........bortsett fra at jeg snart kryper til køys igjen, for alle andre sover jo..........;-) Ha en riktig god helg, om du er med i A eller B-gjengen! Håper rørene har tint i trøndelag og at været blir flott i hele landet i helgen, at alle får kost seg med dem de er glad i, at dere får spise god mat og drikke, sove godt og gå på tur:-)
Gummelillan Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Håper du får en riktig god helg du også!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Riktig god helg til deg også kjære Klatten!!!!
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 ha en suuuuper helg du også klatten ;o) å nix...her er det tørt som i sahara ennå.....fillern..... men jeg har iværtfall kaffe på mårran =)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Takk for det:-) Jeg gikk og la meg igjen jeg, sovnet som en stein gjorde jeg også og nå føles det som om jeg var på rødvinskalas igår..........men det er jo ikveld det........hmm........får vel drikke litt kaffe utover dagen;-))
Superlis Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 God helg igjen til deg og alle andre:))
Trollmora Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Takk for det og riktig god helg til deg og alle andre her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå