Gjest Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 gutten min hadde en kjempebra periode på 2 uker hvor han sov godt om natta. sovna i ni-tida og våkna rundt 8, med to nattmåltider hvor han sovna igjen med en gang etter mat. dette var fra han var ca 2 mndr. tenkte at siden han gjorde dette hver natt, hadde vi kommet inn i en god rytme. men så gikk det over.. han er nå 13 uker gammel, og har holdt på å styre de tre siste ukene. har akkurat samme rutiner når det gjelder å legge han om kvelden osv.. så skjønner ikke hva som skjer. han sovner greit rundt 20-21 tida en gang, men våkner igjen allerede kl 23 for mat. så bruker jeg over to (!) timer på å få han til å sove igjen.. og så våkner han rundt 4, og da er det ikke snakk om å sove mer denne natta. jeg blir jo helt utslitt av å sitte oppe hele natta på denne måten!!! kan det være at han ikke blir ordentlig mett?? kan jeg begynne med litt grøt, eller er det for galt?? jeg er desperat etter råd nå..
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Begynn med grøt:-) Var nettopp en lang tråd her inne om folk som opplevde det samme med babyer på rundt fire mnd - han er sikkert bare litt "tidlig ute". Finn frem den tråden, husker ikke hva overskriften var desverre, men da ser du at det er helt vanlig og kan ha mange forklaringer. Min er fire mnd akkurat og våknet plutselig i går kveld mens jeg var på trening. Så i kveld blir det grøt her også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå