Gå til innhold

Juni: I dag er Linnea 8 måneder! Hurra for jenta mi :-D


vårspiren

Anbefalte innlegg

Først sa jeg "dagene flyr"...

så sa jeg "ukene flyr"...

nå sier jeg "månedene flyr"...

snart kommer jeg vel også til å si at

"årene flyr"...

 

Ja, tida går altfor fort, det er bare å henge seg med og nyte hver minutt... Det er ei deilig tid dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattis med 8 mnd dagen =) ja tida flyr med disse små..går så alt for fort asså...små mennesker allerede..ikke lengre baby =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra, Linnea!

 

Må jo surfe innom dinbaby på morgenkvisten, når jeg sitter på kontoret med øynene i en strek og kaffen i hånda.... Det er et hardt liv, Hanne! ;-)

Hennie har vært umulig i flere netter og årsaken ligger i overkjeven -nå ser vi en overtann! Takk og lov, så kanskje det roer seg. Det har vært en skikkelig omveltning å begynne på jobb igjen, og spesielt ille når jeg ikke får sovet noe særlig. Men klage, klage, klage hjelper jo ikke så her gjelder det bare å glede seg til helg!! Og på søndag er det jo lille Hennie sin tur til å bli 8 mnd :-)

 

Vi snakkes -og hils Linnea fra oss!

 

/A

 

- Nå så jeg at innlegget ditt var skrevet 03.16 -er du helt gal??? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra og gratulerer!

 

Jeg var oppe klokka 5, og så at du hadde skrevet dette 03.16. Flere som har våkne unger, eller er du våken likevel?

Gutten min lå og sutra/ropte fra halv fire til kvart over fem i natt. Klokka fem var jeg så frustrert at jeg bare måtte gå ut av soverommet! Han har vært våken på samme tida flere netter nå, og JEG FÅR IKKE NOK SØVN! Akk... Jeg lurer på om det er tenner på gang, eller om det er forkjølelsa som gjør det. Han var i hvert fall ikke blid.

 

 

Men hvem er du, "snartmamma1978"? Har ikke sett deg her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hipp ! :) Teodor blir 8 mnd i morgen, helt skummelt som tiden flyr ! På 1 årsdagen hans kommer jeg til å bryte sammen i gråt å se for meg at han flyttet hjemmefra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

 

Syns det var i går jeg sa til sambo: Tenk at hun er 18 dager allerede.. Hehe

 

Han svarte: Snart 18 måneder, snart 18 år!

Han har så rett, det går skremmende fort! Merkelig i grunn at hun blir eldre og eldre, mens jeg ikke blir det ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...