Lone35 =0) Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 He he...har dere sovna??? Lite liv her!
Lone35 =0) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Så bra Nina. Det har vært så lite liv på 2.tri de siste 10 timene at jeg trodde dere hadde falt i tornerose-søvn alle sammen jeg! Hva skal du gjøre i dag da? -Jeg skal bl.a på omvisning på prematuravdelingen på sykehuset. Er spent!
Nina-med passasjer Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 syntes faktisk det har vært lite liv her generelt i det siste jeg. jeg ligger i senga enda jeg da.orka ikke stå opp i dag,vært våken i natt pga kvalme,og nå har jeg bynt og få en ekkel hoste,med vondt i brystet.typisk.haha nå blei det mye syting:) ligger du på sykehus?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 He he hadde lagt meg i går jeg Lone, men nå er jeg våken Hvordan går det med deg og den lille? Er vel nesten like langt vi, jeg har termin 12 juni.
Lone35 =0) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har termin 13.juni jeg. Men kommer til å føde innen 06.05 -de pleier å sette igang fødselen hos dem som har vannlekkasje i uke 34 har jeg fått vite. Så Lillebror kommer til å være liten ja, når han blir født. Jeg er fremdeles på sykehuset. Skal hjem på perm fra søndag. Får tett oppfølgning med Ul hver uke i hvertfall. Ble så trøtt jeg. Tar en dupp jeg. Snakkes! Gjeeeeesp!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Det blir vel ikke akkurat store babyen nei... Deilig med perm da, sikkert godt å komme hjem litt å, komme seg litt vekk fra sykehuset... Men det er godt du kan bimme litt da, så dagene ikke blir så lange. Jeg er MYE her inne om dagen siden jeg går sykmeldt
Lone35 =0) Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2007 Bimme ja! Ja vi må jo holde hverandre oppdatert og telle ned dagene. Jeg er inne på bim hver dag jeg. Er det sånn tro, at det er mer liv inne på 3.tri, hvor det logisk sett er flere sykemeldte og permitterte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå