Kuredu Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jenta mi har vært syk i en ukes tid. Hun har vært forkjøla, hatt tett nese, hostet og hatt litt feber - men formen har vært bra allikevel. I dag derimot har hun hatt det helt fryktelig - hun har skreket alle timene hun har vært våken - og sovet mye mer enn før. Det endte med at jeg dro på legevakten med henne i ettermiddag bare for sikkerhets skyld. Hun har spist veldig dårlig de siste par dagene også. Følte ikke de tok meg helt på alvor, men de sjekket henne iallefall og ba meg komme tilbake hvis det ble verre. Det beste av alt var at hun ene sykepleieren der ba meg kjøpe vanlige nesedråper da jeg bare har brukt saltvann - for hun mente det hørtes ut som om hun kunne ha litt vondt i ørene/bihuler osv. Og det hjalp! Så da fikk jeg se jenta mi smile til meg igjen - det var så deilig Mannen er bortreist - og det er første gang jenta vår er syk - så det var godt at formen ble bedre i kveld. Måtte bare få sagt dette til noen...........
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Huff stakkars jenta di, og stakkars mamman! Slitsomt når de små er syke. Ikke godt å se at de har vondt, Bra hun er bedre nå da. Du får dulle ekstra med henne i morgen:)
SpiseLise Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Så bra at det var noe som hjalp! Kan tenke meg at det var stressende med en sånn dag når ikke pappaen hennes er der med deg... Får håpe hun er enda bedre i morgen:-)
Mamman til Christiane Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 God bedring og takk for tips. Har bare gitt saltvann,men da skal jeg jammen prøve vanlig spray nå. Vært værre i dag enn de 4 siste dagene. Håper det hjelper. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå