Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Snuppa har blitt rød og fått sår rundt munnen. Sannsynlig at det er av smokken. Lett for å bli litt vått under smokken når hun sutter i kombinasjon med at hun har sovet ute når det er kaldt. Nå sover hun inne men føler at det tar litt tid før det går over. Noen som har erfaring med dette? Er det noen salve jeg bør ha på?
jente 05 + baby i magen Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 min datter på 2 er også veldig plaget med sår rundt munnen etter bruk av smokk... Etter X antall prøver med krem og lignende har jeg funnet ut hva som hjelper til min datter. Nemlig krem for såre brystvorter (som man bruker når man ammer). Jeg bruker Avent sin...nå er hun så veldig fin rundt munnen sin. Utrolig hva man kan finne på å prøve. Kanskje det kan hjelpe på snuppa di også...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Så i en brosjyre på apoteket her om dagen at man kan smøre på en slags vann (spytt?) avstøtende salve/krem hvis barnet er veldig snørrete eller sikler mye... Dette burde da funke til ditt formål også? Husker dessverre ikke hva den het, men du kan jo spørre på apoteket?!
1974 Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 prøvd den air smokken fra mam? den funker bedre enn de andre synes jeg når hun bruker smokk ute
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Vil ikke ha flat smokk nei ; ) Men takk for tips allikevel! Takk dere andre også. Tar gjerne imot flere tips!
mamma-75 Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Min lille gutt hadde noe lignende. Smurte på sinksalve om natta - meget effektivt. Bruker Ceridal kuldekrem (fås på apoteket) om dagen og problemet er borte:-)
hagbart Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Vi bruker en Aderma-krem fra apoteket og det funker kjempebra !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå