Gå til innhold

99 dager igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har bare et behov for å skrive litt om mitt svangerskap hittils. Jeg har ikke hatt det bare greit, med spying i 5 mnd og kvalme konstant og sure oppstøt og halsbrann=) hehe.. må le litt av sutringa mi oxo. Men nå har jeg en flott tid og gleder meg som bare det! Kjenner spark bedre og bedre for hver dag omtrent og vet at gutten skal få navnet Leander og rommet hans er nå 99 % ferdig. Jeg vil bare si til dere som plages mye med kvalme og oppkast lenger enn det som er "vanlig" at det kan gå over! Legen min sa til meg at ettersom kvalmen ikke hadde gitt seg etter 4 mnd kom jeg mest sannsynnlig til å være slik hele svangerskapet, men NEI. Nå er jeg frisk som en fisk.. en ganske feit fisk vlm=) hehe. 99 dager igjen! JIPPI!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig for deg da å slippe kvalmen. Jeg har 100 dager igjen i dag og kommer til å kose meg med den voksende magen og min lille prinsesse inni magen i alle de 100 dagene. Hvis hun ikke finner det for godt å komme før tiden da. :) Masse lykke til videre i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...