~Tjorven,overtid~ Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hvilket febertermometer vil dere anbefale? Noen erfaringer med div..?
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 jEG HAR VELDIG GOD ERFARING MED pannetermometer. Eneste som er litt lurt er å sjekke ut på forhånd hva normal tempen ligger på, sånn at du vet hvor mye tempen ligger på når du/barnet har feber. Min vanlige temp ligger nemlig på ca 36 når jeg er frisk og det er vel en grad lavere enn normalt 37. Men jeg er hvertfall super fornøyd. Mitt værste barndomsminne er nemlig termometeret i rompa.
~Tjorven,overtid~ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 Pannetermometer har jeg faktisk ikke hørt om før nå..men tenkte jeg kunne sjekke ut hva de har på apoteket.. Syns det er vanskelig å måle tempen i rompa på snuppa mi(5mnd),ligger jo ikke rolig 1sek:o)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 Okey:o) Takk for svar!
selfangerkjerringa Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Det mest nøyaktige er det gode gamle rumpe-termometeret. Enkelt og greit. Det fins de med fleksibel tupp, de er litt mindre ubehagelig.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Helsestasjonen anbefaler de termometerne som man putter i rompa.. Vi har pannetermometer i tillegg, men fikk beskjed om å ikke bruke dem på barna iom at de kan være unøyaktige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå