Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Orker ikke mer! Har kjempet for at far til barna mine skal ha samvær. Han bor 5 timer unna. Har fått mye "pepper" av han den siste tiden, og sambo er skikkelig irritert på han. Mener jeg finner meg i for mye. Har inntil nå ment at vi må prøve å ha et greit forhold, for barna sin del. Men, nå er det jammen nok! Krever vi skal oppdra dem, at jeg skal kjøre 5 timer (tur/retur) med en 1 åring som hater å kjøre bil, han vil ha dem minst mulig, gidder ikke engasjere seg det minste i livene deres.....o.s.v. Og om jeg motsier han er jeg en skikkelig dritt kjerring og dårlig mor. Måtte bare få ut litt frustrasjon.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 For å si det slik. Vi som mødre har også et ansvar for å legge til rette for samvær, men et sted må vi trekke en grense vi også. Har det heldigvis ikke slik du beskriver, det er ikke 5 timer å kjøre når barna skal til far. Det jeg gjorde etter at jeg følte jeg hadde tøyd strikken langt nok var å sette ned foten overfor far. Sa klart i fra at han hadde et selvstendig ansvar for å treffe sine barn. Og om han trodde at barna fortsatt ville bry seg om ham om noen år om han fortsatte slik han gjorde. Jeg sluttet å "fly etter" far for at han skulle se barna, og det gikk litt tid før han kom luskende. Men nå følger han opp på eget initiativ, selv om det ikke er så mye.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Kanskje du skal legge ballen dø, og heller kno ut av han det bidraget du kan. Vil ikke tro at ungene dine har lyst å komme til en far som tvinges til samvær. Han fortjener nesten ikke å se barna sine dersom det skal være på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Skulle bare ønske at han viste litt interesse. Er så lei av å være den som må passe på alt og alle. Klarer jo ikke å gi beskjed om han kommer å har barna eller ikke. Nå ringer jeg heller til moren hans og spør. Orker ikke mer med han. Trist når det blir slik....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå