Gå til innhold

Våkner 5 om morgenen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1 åring våkner rundt 5 om morgenen, er veldig trett da men sovner bare hvis han får pupp, gjerne til 8.Er det faren som tar han opp bare skriker han...hvordan få han t il å sove litt lenger om morgenen uten å få pupp????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min får ikke mat om natten lenger, så våkner han kl 05 (det skjer innimellom) så dytter jeg inn smokken og vi står aldri opp før 0630. prøver å lære ham at det ikke er morgen kl 5.

Skrevet

Jamen, HVORDAN lærer du ham det? Holder det bare å dytte inn smokken, og så sover han søtt i halvannen time til? Her i gården vil snuppa ikke ha smokk, og hun er LYS VÅKEN klokka fem...

Er ikke HI, men håper på mange tips på denne tråden jeg også...

Skrevet

ser ut til at vi er flere med dette problemet! jeg har holdt på å gå fra vettet siden midten på januar. 1 åringen min har våknet på slaget 5 nesten hver morgen siden han var syk med kraftig forkjølelse. etter han ble frisk har denne uvanen hengt igjen.. men vi har vært konsekvente på å ikke ta han opp før klokken halv 7. vi har gått inn for å ev. bytte bleie hvis han har bæsjet, og tilbudt ham litt vann. så har vi gått ut igjen og han har enten lagt seg til ro og etterhver sovnet, skreket litt eller ligget og pludret, forsket på måter å ta av pysjen på o.l...

hvis han har sovnet har han sjelden sovet til lenger enn 7, men da er han selvfølgelig sulten, så da er det bare å stå opp! :)

i går våknet han også klokka 5, men da sovnet han av seg selv igjen etter bare 2 min.

samme hendte i mårest, så nå håper jeg at dette fortsetter, ev. at han slutter med denne våkningen! klokka 5 er det NATTA spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...