Gå til innhold

Tvillingvogn eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Huff, vanskelig valg :P

 

Lurer på om jeg skal kjøpe tvillingvogn eller ha en kombivogn og en trille.

 

Jeg har en datter på 10 mndr og venter barn nr 2 i juni.

Så det blir 14 mndr mellom dem.

 

Hva anbefaler dere? Noen forslag?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

kan vel egentlig ikke anbefale noe, siden nr 2. ikke har kommet enda.. :)

jeg har termin 29.april, og da er førstemann nesten 15 mndr. vi har kjøpt tvillingvogn fra emmaljunga, der er det mulighet for førstemann å sitte oppe eller ligge og slappe av, mens den lille ligger trygt i en softbag. har snakket med flere med to tette, og de var veldig fornøyd med en slik løsning. er jo veldig greit å kunne få med seg begge to på en tur uten assistanse fra far eller noen andre da, spør du meg :)

Skrevet

Hei!

 

Takk for svar ;)

 

Ja det er sant det. Greit å komme seg litt rundt på egenhånd.

 

Hvordan er den vognen du har da? Er den bred?

Har du bilde av den?

Skrevet

Hei. 14 mnd mellom mine to også. Vi kjøpte en søsken vogn der de sitter i "tog", den minste ligger bak i bagen og den største kan sitte foran. Den er helt genial, ikke tar den stor plass i bil heller, kan slås sammen helt flat. Jeg kan ta med begge på tur alene uten problem så jeg anbefaler å kjøpe en slik en.

Skrevet

Okei.

 

Er det den phil&ted vognen? Da har jeg sett den i såfall..

 

eneste jeg har tenkt på er at er det ikke litt dumt å ha en sånn vogn hvis begge trenger å sove?

Skrevet

jeg anbefaler absolutt tvillingvogn... har 15 månder mellom mine og har hatt god bruk for det.. spesielt når jeg skal ut å trille alene....

 

jeg har teutonia sin! ABSOLUTT å anbefale! jeg har den nyeste modellen.. den har større hjul foran. svingbare hjul. det beste med vogna er at den er like bred som andre tvillingvogner men MYE romsligere inni!! barna får god plass!! det har vært spesielt fint i vinter. den er også god å trille osv.. har ingenting å utsette på den vogna:) verdt å titte på... :)

Skrevet

Skriver under på denne. Anbefaler Teutonia sin, Team Alu S4!:)

Skrevet

Sånn sett er det dumt hvis begge skal sove ja. Acta graco (?) heter den(husker ikke helt hvordan det skrives). Største mann har bare en dupp om dagen slik at vi triller ikke når han skal sove da. Synes den er genial siden den ikke tar så stor plass, i butikker er den enkel å komme seg frem med og enkel å legge sammen.

Skrevet

takk for nyttige svar ;)

 

får vel ta en titt på den teutonia vognen da..

Skrevet

det må du se litt an. det er 16 mnd mellom mine barn. vi hadde bestemt at vi skulle kjøpe tvillingvogn. sønnen vår på 18 mnd sover svært gjerne ute i vogn. jeg hadde nok aldri komt meg fram fra A til B uten. jeg kjøpte Carena tvillingtrille/søskentrille (tre-hjuling med brems) når sønnen vår var 14 mnd kunne han ikke gå engang. jeg treger ikke på kjøpet.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...