Gå til innhold

En deilig fantasi.. (jentesex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dagdrømmer ganske ofte om jentesex.. Det frister ganske mye, og slikke ei anna jente, kysse henne på puppene, fingre henne, kline voldsomt. Det er noe jeg har drømt om i hele graviditeten. (i uke 29 nå) Har så lyst å ha sex med ei anna jente og at typen min knuller meg og henne etterpå. Noen ganger lurer jeg på om jeg er gal eller noe.. Men har lest mange innlegg her, blir sinnsykt kåt av og lese innlegga her inne. Fy faen, jeg må fingre meg litt selv, blir så opphisset.

Forloveren min sier at det er helt greit at jeg har jentesex, det har han ikke noe i mot. Bare han får se på en gang ihvertfall, han har veldig lyst til og ha 3-kant, men han er nervøs for at forholde skal ta slutt i ettertid! - det er jo ganske forstårlig. Men er så stor fristelse at jeg vill ha jentesex men jeg veit ikke helt om jeg vil ha me mannen min. Jeg elsker han over alt på denne jord, og har lyst å se han knuller ei anna. (det er fantasien min, tviler på at jeg tåler å leve med det i ettertid!) Jeg er jo egentlig ganske sjalu av meg - for han er så deilig og jævli god i senga! Så er litt redd for å miste han hvis vi skulle gått så langt at han får være med på jentesex. Så tror jeg lar fantasien forebli fantasi. Men jeg kan godt ha jentesex. Har hatt det en gang før. For mange år siden, og vil gjerne ha jentesex igjen, er så digg!<3

- uff, sprengkåt er jeg nå. Ligger i senga mi og ser for meg ei anna jente ligger å slikker meg. Og når mannen min kommer hjem, så puler han meg bakfra og jeg slikker den jenta til hun får en sikklig orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...