Monica Geller Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Lurte på hvor du var blitt av, og så er det altså her du er... "Kjenner" deg jo ikke, men så nicket ditt ofte da jeg var inne på BIM for et års tid siden... Der var du jo ganske aktiv, så jeg har undret meg over hvor du ble av når jeg etterhvert kom over på DIB. Nicket ditt var ikke til å unngå å legge merke til. Stilig. :-) Har ikke vært på denne siden før...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 VI har adoptert henne vi, og småen er nå vår egen maskot:-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 ta taaaaaaaa... her var jeg! men da må du si hvem du er altså.... sånn er det bare! introduksjon please...... :-) trommevirvel.......... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrOMM!
Monica Geller Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Som du ser, så har jeg et nick som det nok ikke er så lett å legge seg på minnet. Men alle de kule nickene som jeg kom på, var jo opptatt! (Men du har det kuleste. He-he). Regner derfor ikke med at noen her inne "vet" hvem jeg er. Kortversjonen: Jeg er 31år, gift, har 3 barn, lærer, bosatt i Nordland.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 pamparapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kosleig å bli husket i alle fall!!! :-) blid nå! :-) håper du kommer til å kose deg her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå