Trollmora Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Arrangerte ett kurs i dag hvor også Trollfar skulle delta, så da var det bare å ta med en lettere febril, hostende jentunge på jobb. Med rosa antrekk og sekken full av bøker, puslespill, leker og kjeks entret hun møterommet med ett besjedent smil. 20 voksne, innkludert foredragsholder ble sjarmert av den vesle frøkna som stort sett hvisket for ikke å forstyrre. Hun holdt seg rolig rundt beina til mor, løp litt til far og tegnet masse. Etter lunsj sov hun en dupp i vogna i en korridor og var i strålende humør resten av kursdagen. Siden jeg egentlig er Myrsnipa i trollmorforkledning så måtte jeg bare skryte litt her inne )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 SKryte skryte skryte skryt - det er da enhver mammas rett å gjøre det:-)))))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 det var trollungen sin det tenker jeg.... de kan det der! jeg har også en sånn en her i huset som pga eneforsørgersyndromet hat måttet bli med på mye.... og er det noe han kan så er det å være med, være stille og være blid! Fine unger (jeg benytta rett og slett sjangsen til å skryte litt av min egen lille unge jeg) vi er heldige vi!
Karomamma Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jøss, så flink og søt lille trollsnuppa!! Og flink store dritgreigutten også
Tiggywinkle Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Så flink tulle:-) Jeg hadde med meg 11 måneders snuppa i fjor. Da var det møte i styrerommet i bedriften min(important room...). Jeg kan love deg at det så lekkert ut etter henne....brødsmuler og rosiner overalt. Jeg prøvde å raske sammen litt og krøp så stille og rolig ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå