Tiggywinkle Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Akkurat ferdig med influensa runde i heimen her, men nå er jammen 2 års tuppa full av feber igjen. Festlig, og vi som skal ha middag med venner og barn her i morgen... Men hun er nå søt da, gikk rundt her knallrød i kinnene og sa; jeg har flever - jeg er dårlig. En stikkpille, og mammas armkrok så sovnet hun. Håper, håper vi ikke er på vei inn i en ny runde. Syns det går iett nå jeg:-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Uff da, God bedring til tuppa di:-) Håper det bare er noe som forsvinner i løpet av natten:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 usja meg.... dette forumet burde sanrt skifte navn til, modne mødre med syke familier.... god bedring, så krysser vi for at det ikke setter seg i resten av gjengen! :-)
Tiggywinkle Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Nei gud bedre, det år jeg ikke håpe. Ny runde med hostende, harkende og kalgende mann orker ikke jeg. Da blir det første fly til mamsen i Bergen.
Tiggywinkle Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 klagende mann, skulle det være ja..
dritgrei hei hei! Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 noe kan de brukes til de svigermødrene... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå