Jente19*31.01.07* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hun er jo helt hvit i munnen. får medisin i morgen da, men lurer lell....
Karoline's*mamma Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Eg hadde sopp på brystet og var redd babyen skulle få det. Gjekkk til legen for å få behandlig.Då sa legen til meg at det ikkje skulle vere ubehagelig for babyen, og ho skulle få det før det var vekke frå meg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 for vår sønn var det ubehagelig. han fikk det i munnen og nedover i halsen, han var helt "hes" selv om han bare var noen få måneder. Hørte det når han gråt og det virkets om det var vondt å svelge. Vi måtte også ha medisin - men den smaker jo pyton og skal gis 4 ganger om dagen i 4 uker eller hva det var.... phu... ikke enkelt. Men det hjalp og kom aldri tilbake heldigvis. Fikk høre etterpå at jeg skulle smurt med blå farris med en gang det startet for å unngå at det ble så ille. Jeg trodde bare det kom til å gå over, men gikk til legen til slutt... God bedring!!
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Hvordan ser sopp på puppen ut da? Gutten min er litt hvit på tunga, men jeg har ikke noe på puppen. Men kan kjenne det river litt i begynnelsa på ammingen.
Blomman Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 sopp på brystet behøver ikke synes - men det er som regel streke stikkende smerter innover i brystet - gjerne med kløe - les mer på ammehjelpen.no under sopp/trøske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå