Gå til innhold

tromsøjenter

en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har æ lagt ut nytt treff på tirsdag kl12. hansens spisebord!!

håpe mange kan komme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert! Vi ses:) Må forresten bare skryte litt: Villiam begynte å krabbe i går, og i dag reiste han seg opp i senga, så her går det unna!!! Må visst bare se langt etter avslapning framover....

Skrevet

ååå så FLINK han e!!!:) regne me at dokker e SUPERSTOLT!!!!! åleteknikken hannes va jo som om han sku krabbe! han har det travelt dokkers kar!!! men så arti så arti! en ny verden åpen sæ:)

merkelig det der. når det først skjer 1 ting.. så skjer det ofte flere ting rett etterpå! han har jo en eksplosiv utvikling!! han treng ikke å lære han teodor å komme sæ opp. han streve voldsomt me opp og opp, men får enda ikke til!!

Skrevet

Han Teodor lærte alvejenta og hyle da vi var på meieriet =P

Så takk for den du, hehe...

Vi skulle jo ha kommet oss på et sånt treff snart vi å... Er bare sånt et ork å komme seg til byen!!! Neida... Hørtes jo kjempe stas ut med det lekerommet da =)

Skrevet

du har jo busstopp rett utfor!!!

vi tar ofte buss når vi skal til byen, syns faktisk det e enklere enn å kjøre sjøl!!

hyling ja.. han hyle ikke så mye nu for tia. heldigvis.

Skrevet

Ja, fant ut i går kveld at det tar bare 30 min med den bussen jeg aldri har tatt =P Mot 50 min med den jeg har pleid å bruke... Snakk om å være lur da!!!!

Ok, vi kommer på tirsdag da!

Men minn meg på det... Jeg glemte det nå sist.

HADDE faktisk tenkt å komme ja!!!! =)

Skrevet

skal minne dæ på det! skla prøve i allefall. pcen min klikka her om dagen. mail, bank eller msn kommer æ ikek inn på. og nu har det samme skjedd me andreas sin pc. vi skjønne ingenting. og det gjør ingen andre heller. så æ skal sende mld hvis æ huske!!!! æ bynne å trene i mårra. .nu e det nok sofagris på mæ. og kanskje likegreit at pcn streike også da!

Skrevet

opp

Skrevet

Her e Chr nesten heeelt frisk, bare litt snørr igjen! ;-), så vi kommer åsså!

Skrevet

Vi skal åsså se om vi ikje kommer åss avgårde :D Mats stortrives lamme andre unga ser d ut som, selv om han e den bølla hihi :P

Skrevet

vi savna ho pia di kryddret!!bra ho e frisk!!

han mats e nu så liten og lett at det gjør ingenting. dæm har bare godt av å bli vant til andre onga!!!

Skrevet

Ja, flaks førr de andre ungan at han e så liten og nett som han e hehe :)

Har du enda ikje fått orden på msn, trengermersøvnDÅTTno?

Skrevet

nei det e helt merkelig det der. msn går det nu helt fint å være uten. men vi kommer ikke inn på mail eller nettbank. han pappa har peiling og han skjønne ingenting. vi har 3 pca her i huset.. dæm e sletta og har lagt alt inn på nytt på den ene. neida, funke like lite. vi har ringt nettleverandør. vi skjønne ingenting egentli. hehe!!

Skrevet

hei jenter!

kanskje vi kommer oss en tur vi å! har søsknan mine på besøk nån daga nu, koseli! så vi får se.....men om ei uka kommer vi værtfall... :)

va borte forrige uka, godt å være tilbake hjemme igjen nu:)

Skrevet

Hei Igjen! Lillemann har blitt syk, så tror nok ikke vi kommer i mårra allikevel... kjedelig! Kos dåkker!

Skrevet

Å, så synd at han e blitt syk, stakkars :( Ønske dåkker god bedring!

Skrevet

du kommer helt sikkert monika?? send mld hvis det blir forandring i planan. og så må du si til søstra di at vi vente på ho og nybabyen!! vi glæææde oss til å se ho!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...