Nåharjegto!:) Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Han har ikke hatt avføring på 9 dager - kan jeg gi han sviskesaft for å få igang dette? Han får kun mm, bortsett fra flaske med mme på kvelden. Virker ikke som om han plages over å ikke ha hatt avføring på 9 dager, det er vel heller mamma`n og pappa`n hans som er bekymret..unødvendig, kanskje? Og - hvor får vi evt kjøpt sviskesaft - eller er dette noe vi må blande til selv?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Ja,kan trygt gi han litt sviske saft Fikke beskjed av HS om å gi det når min lille var 2mnd,bare at da skulle jeg blande ut ca 50/50 med sviskesaft/vann Siden han snart er 4mnd er det ikke farlig å gi
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 tror du skal begynne å blande ut litt maltekstrakt i mme. Selv en liten flaske kan gjøre at de ikke får bæsjet. Og siden han får bittelitt mme så skal han ha bæsj litt oftere enn det som er greit for babyer som kun får mm. ang sviskesaft...kjør på...men max 3-4 ss førstegangen, for å ungå bæsjostrofe.
Nåharjegto!:) Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Takk for svar! Vi har en teskje malt i flaska med mme, og har gjort det siden vi begynte med mme-flaske, men det gjør visst ikke susen. Da forsøker vi med sviskesaft om bleia ikke fylles i morgen. Kan det kjøpes ferdig i en eller annen matbutikk?
Nicita73 Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Min lillegutt er nå 4 mnd. og 8 dager, får grøt morgen og kveld, før det får han en teskje sviske(står det på glasset), det fungerer veldig bra, så har jeg også malt i flaska.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Hei! Sviskesaft får du kjøpt ferdig i små glass, samme hylle som all annen barnemat o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå