Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Vi er nå på den 3.uken med stor seng og småen står fortsatt opp etter leggetid. Vi voksne står selvfølgelig på vakt og legger oppi sengen, men det tar allikevel ca.20min før småen "gir opp" og sovner. Vi er stille, har ingen øyekontakt og følger boka for hvordan dette skal gjøres. Men er ikke 3 uker lenge? Hvor lenge tar det før de små legger seg "normalt"?
Ruttitutt :-) Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hvor gammel er han? Snuppa her er akkurat fylt 2 år. Vi har tenkt å kjøpe ny stor seng i morgen, men vet ikke helt om vi skal introdusere den ennå. Jeg ser for meg samme problemet som dere har...
Pysa Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Lag en avtale om at dere kommer inn i stedet for at han kommer ut. Det funka for oss. Første kvelden gikk jeg inn etter tre sekunder og roste masse, og var inne kanskje tjue ganger. Kvelden etter var jeg inne TRE ganger. Og det er omtrent det det ligger på nå. Før vi begynte med dette, var det inn og ut og hyling og bæring hele kvelden i laaaang tid. Nå sier jeg "nå må du vente, mamma kommer snart", så da ligger han i senga og venter. Den tredje gangen jeg kommer inn sier jeg bare god natt eller noe, lover ikke å komme tilbake, gir ham en suss, og går. Og da sovner han som regel like etter. Det er sååå mye bedre å se en smilende gutt ligge i senga og vente på mamme, enn å sinna måtte bære ham hylende inn hele kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå