Gå til innhold

Flere som har babyer som er i storform om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min har egentlig alltid være rolig når jeg skal sove, men de siste dagen så har hun tatt helt av når jeg legger meg. Sparker så hardt hun kan og det virker som hun spenner seg skikkelig inne i magen også. Dessuten har jeg skikkelig stikkninger når jeg ligger også, og må tisse 20 ganger i løpet av en natt. Flere som kjenner seg igjen? Eller er det noen som vet hvorfor hun plutselig har blitt så urolig om natta? Tar jo rundt 2 timer fra jeg legger meg til jeg klarer å sovne. Har 13 dager igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutte vår begynte med det for 2 uker siden. Spesielt et hardt, vondt

spark rett under høyre ribben når jeg nesten har sovnet. Vet desverre

ikke hvorfor.

11 dager til termin.

Skrevet

Babyen min er ett skikkelig nattdyr hun.Hver kveld jeg skal legge meg setter hun i gang meg spark,dytt og hikk:) Kan holde på i mange timer av gangen. Hun har holdt på sånn i hvertfall en måned nå.

Jeg sliter virkelig med nattesøvnen for tida,for må på do hele tiden og å finne en god stilling er umulig:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei kjenner meg godt igjen her ja, alltid MYE liv når natta kommer, men jeg ville ikke sagt at babysen er urolig, det er jo som di sier at når vi er i bevegelse, så er det verdens beste "vugge" for minsten som blir vugget i søvn, og når vi er i ro, da har dem sin mest aktive tid:-)

Skrevet

ikke meningen og være anonom, trykket på feil knapp, gikk litt fort i svingne gitt..tjihi

Skrevet

Hehe, mi lille tøtta e nattedyr, og også en liten mårrafugl, men er ganske rolig på dagen:)

Håpe at d blir omvendt etter fødselen;)

Skrevet

Min baby e aktiv om natten også... Akkurat nå så har hun turnstevne der inne. Så sove kan jeg bare glemme...

Skrevet

her er det fullt kjør hver kveld og vellers vist jeg er rolig..håper ikke hun følger dette mønstert når hun kommer ut også..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...