Gå til innhold

syden i uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ok?

jeg vet det er greit med "vanlige" flyreiser frem til uke 36 (litt variasjoner blandt flyselskapene), men at det kan være greit å ha med seg en lege erklæring på at det er ok.

men likevel: er det helt idiotisk av meg å dra en uke til spania i uke 32? jeg har så lyst å ta med mannen og storebroren på en "oppladningsuke" før bitteliten kommer - og uke 32 er den som passer aller best...

hva tror dere?

veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har faktisk tenkt meg til Spania i uke 32 jeg også. Billettene er bestilt og betalt... dette gjorde vi før jeg ble gravid, men regner med at det vil gå bra. For flyselskapet er det ihvertfall ikke noe problem. Det eneste jeg tenker på er varmen, men akkurat der vi skal er det vanligvis litt bris og ikke så vanvittig varmt. Selvom det er varmt nok!

Vi har en god reiseforsikring, og skal sørge for å vite hvor nærmeste sykehus ligger. Skal også til lege/jordmor før jeg reiser for å sjekke at alt er ok. Det eneste grunnen til at vi ikke kommer til å reise blir hvis jeg har mange komplikasjoner, bekkenløsning osv....

men det vet jeg jo ikke enda, og håper det går bra!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...