Gå til innhold

Jeg bare DIGGER oppussingsprogram!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på TV2 nå og kooooooser meg! Har fremdeles Non Stop igjen fra i går, he he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...........du må ha sovnet tidlig igår kveld du da eller??? Nonstop igjen du lissom;-))

Skrevet

Me too, så kjekt å se stygt bli pent.

Og veldig kjekt å få tips til forskjellige ting.

Elsker interiørmagasin også, jeg:-)

Skrevet

He he, eller så er det bollen som har fått påfyll fra en megapose nummer to. Tror jeg da, husker ikke så godt når det gjelder slikt lenger. Må være alderen, he he. Non Stop-posene står i hvert fall i skapet som plutselig ble tomt for julemarsipan på mystisk vis i fjor....

Skrevet

Moro å se, men gir meg litt dårlig samvittighet, hehe.

Oi, går det an å ha non stop igjen altså, hehe.

Skrevet

Jeg også, elsker interiørblader og spesielt før/nå-reportasjer. Blir noen kroner når en legger bladene i en haug ja :)

Skrevet

Jeg pleier ikke å legge dem i en haug....for da lurerbare mannen på hvorfor jeg trenger så mange (mannfolk eier ikke forståelse for slike ting altså)

Så her ligger de spredt gjennom de forskjellige rommene i huset.

Nonstop snakket deres gjør at det er rett før jeg setter meg i bilen og kjører på Statoil - ble sååå godtesyk men har huset tømt for nammenam.

Prøvde å begynne et nytt og bedre liv uten, men det går ikke så bra nei:-)

Skrevet

Når jeg skulle flytte fra eksmannen for noen år siden, så reiste jeg mye i jobb. Jeg samlet alt av interiørblader i inn og utland, hadde hauger som jeg skulle ha med i nye leiligheten og hente inspirasjon fra............helt til jeg tok over nøkkelen til nye leiligheten og skulle finne dem fram..............hva hadde skjedd? Joda, eksn hadde prøvd å være effektiv på egen hånd og kastet alle sammen siden jeg alikevel snart skulle flytte ut!!!!!!!!!!!!!

Det var blader til flere tusen kroner det..............takk skal du f... meg ha sa jeg da.........knurr...........;-((

Han var vel igrunn litt lei av rotet mitt da, siden vi bodde sammen flere mnd før jeg kunne flytte inn i nye leiligheten pga oppussing......(vi ville ha det sånn, så ikke barna skulle flyttes på ekstra, men det var litt slitsomt på slutten.......det skal innrømmes;-)

Skrevet

Oi, herlig.

Høres utrolig slitsomt ut å bo sammen etter et brudd da.

Skrevet

Attpåklatten: mannfolka skal bare holde knakkpølsene sine vekk fra bladene våre!! Dermed basta!

Tiggywinkle: enig - jeg har dem også spredt utover. Det ligger tilogmed noen i hans nattbord, men det tror ikke jeg han vet, hi hi...

Skrevet

Nettopp!!!

Jeg tenkte bare ikke på det akkurat da skjønner du:-) Jeg prøvde jo å gjøre meg og mitt så lite og usynlig som mulig akkurat den perioden........det lyktes jeg dog ikke med..........;-))

Skrevet

Pussig at våre magasiner oppfattes som rot, mens alle hans dikkedarier som ligger strødd alle veier slettes ikke er det...

Skrevet

Klatten,

du blir aldri "liten og usynlig" ;-) Og det skal du være stolt over! Men godt å høre at det er flere som tenker likt. Vi delte hus nesten et halvt år ekstra vi for å skåne snuppa for ekstraflyttinger. Og gjett om det ble svelgt maaaange kameler i den perioden, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...